جهت حضور در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا؛اعضای تیم ملی جوجیتسو بانوان تست دادند

جهت حضور در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا؛اعضای تیم ملی جوجیتسو بانوان تست دادند
اردونشینان تیم ملی جوجیتسو دختران با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، نفرات دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی جوجیتسو دختران که تمرینات خود را از روز گذشته در آکادمی ملی المپیک آغاز کرده اند، صبح امروز جهت ارزیابی آمادگی جسمانی خود تست دادند.
پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی جوجیتسو در بخش بانوان که در تاریخ 21 بهمن ماه برگزار شد در نهایت 15 ورزشکار در اوزان مختلف جواز حضور در اردوهای آماده سازی این تیم را جهت حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا کسب کردند
این ورزشکاران تمرینات خود را در دو نوبت صبح ها و بعد از ظهرها پی می گیری می کنند . صبح ها اختصاص به تمرینات بدنسازی و هوازی و بعد از ظهرها نیز به تمرینات فنی  اختصاص دارد در محل آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود.
گفتنی است دختران جوجیتسوکار اردونشین صبح امروز در آزمونهای سرعت، قدرت، ترکیب بدنی، استقامت عضلانی و توان هوازی شرکت کردند.
لازم به ذکر است اعضای تیم ملی جوجیتسو دختران را این نفرات تشکیل می دهند: ناهید پیرهادی، سمیه محمد خانی، نسیم محمدی بندبویی، زهرا شاه محمدی، مهسا مجیدی، سمیه رستمی، سارا شفق، خدیجه رضایی، پریسا حیدری، مینا قره خانی، نسیم مهدوی، سمانه سهیلی، سارا حسنوند، تینا جعفری و فاطمه آقاجانی.
همچنین کادر فنی این تیم را نیز سوده کمندانی به عنوان مربی، مهسا روحی بدنساز و فرزانه جعفرزادگان به عنوان سرپرست تشکیل می دهند.

۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ۱۶:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.