بیش از 20 هزار نفر برای نیروی داوطلب بوینس آیرس ثبت نام کرده اند

بیش از 20 هزار نفر برای نیروی داوطلب بوینس آیرس ثبت نام کرده اند
26 هزار نفر بار بازیهای المپیک جوانان بوینس آیرس آرژانتین به عنوان نیروی داوطلب ثبت نام کرده اند. طرح ثبت نام داوطلبان از 5 دسامبر سال آینده آغاز شد و تا 31 این ماه (مارچ) ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ طرح داوطلب شدن برای بازیهای المپیک یکی از ارزش های جنبش المپیک است که کشورهای میزبان المپیک توجه ویژه ای به آن بایستی داشته باشند.
تاکنون بیش از 26 هزار نفر برای همراهی با مسوولان بازیهای المپیک جوانان جهان که امسال در بوینس آیرس برگزار می شود، داوطلب شده اند که از این تعداد 55 درصد آنها را زنان تشکیل می دهند. 84 درصد شرکت کنندگان در طرح داوطلبی بین 18 تا 35 سال سن دارند.
13 نفر هم که برای داوطلب شدن درخواست داده و ثبت نام کرده اند، بالای 76 سال هستند. بیش از هشت هزار نفر از بین مردم آرژانتین و دیگر کشورها برای داوطلب شدن جهت بازیهای المپیک جوانان بوینس آیرس انتخاب می شوند.
 داوطلب شدن محدودیتی ندارد اما باید تا تاریخ شروع مسابقات که 6 اکتبر است داوطلبان 18 سال تمام داشته باشند. پیش بینی شده است که تعداد کسانی که برای این طرح ثبت نام کنند تا 31 مارچ روز آخر ثبت نام باز هم افزایش یابد.

۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ۰۹:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.