حضور مسئولین سازمان، کمیته و فدراسیون برگزار شد؛گردهمایی خانواده وزنه برداری ایران

حضور مسئولین سازمان، کمیته و فدراسیون برگزار شد؛گردهمایی خانواده وزنه برداری ایران
گردهمایی خانواده بزرگ وزنه برداری ایران ظهر امروز و با حضور مسئولین سازمان تربیت بدنی، کمیته ملی المپیک ، دست اندرکاران فدراسیون، پیشکسوتان و قهرمانان این رشته ورزشی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ گردهمایی مسئولین هیاتهای استانی، پیشکسوتان و قهرمانان رشته وزنه برداری ظهر امروز در محل سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک و با حضور دکتر حمید سجادی معاون سازمان تربیت بدنی، بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک ، حسین رضازاده سرپرست فدراسیون، داراب ریاحی نایب رئیس، پرویز جلایر و جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان برگزار شد .

در ابتدای مراسم دکتر سجادی ضمن اظهار تشکر از حضور مدعوین و میهمانان اظهار داشت: خوشبختانه از گردهمایی خانواده و اهالی سخن می گویم که اولین مدال ورزشی را در المپیک و اولین مدال طلا را در میدان جهانی برای ایران کسب کرده. این رشته در کنار کشتی و تکوانده جزو رشته های مدال آور و پرافتخار کشورمان به حساب می آید که توجه به آن از گذشته تا کنون در اولویت برنامه های مجموعه مدیریتی ورزش بوده و است.

وی ادامه داد:مطمئنا این فدراسیون با داشتن پیشکسوتان، قهرمانان؛ مسئولین و روسای هیاتهای زحمت کش و دلسوزی همچون شما دگر بار می تواند بر سکوهای بلند افتخار ایستاده و برای کشورمان در میادین مهم پیش رو بخصوص بازیهای آسیایی و المپیک افتخار آفرینی نماید.

سجادی در ادامه این گردهمایی از زحمت های بی دریغ افشارزاده در طول سه سال فعالیت در فدراسیون وزنه برداری تقدیر و تشکر نمود و گفت: افشارزاده برای این رشته ورزشی زحمات ارزشمندی کشید و کار را در زمان و موقعیتی بر عهده گرفت که هیچ کسی حاضر به قبول مسئولیت نبود. وزنه برداری در دوره او به عناوین و افتخارات ارزشمندی دست یافت که جا دارد از سوی مسئولین و تمامی اهالی ورزش بخصوص خانواده وزنه برداری به وی خسته نباشید بگوییم.

وی در پایان گفت: او در زمان ریاستش بهترین مدیریت را در این فدراسیون داشت و حالا بنا بر مشغله کاری فراوان و مسئولین هماهنگ سازی فدراسیونهای مختلف ورزشی برای حضور در بازیهای پیش رو باید این مسئولیت سنگین را به کسی که هم در عرصه جهانی و ملی قهرمان بود واگذار کند. مطمئنا رضازاده نیز با کمک شما پیشکسوتان و قهرمانان و همچنین حمایت مسئولین سازمان و کمیته موفق خواهد شد.

فقط باید این نکته را متذکر شوم که سرمایه هایی مثل رضازاه به آسانی به دست نیامده اند و وظیفه همه ما است که برای حفظ آنها باید تلاش کنیم. امیدوارم رضازاده با تدابیری که خواهد اندیشید با کمک ریاحی و دیگر دست اندرکاران فدراسیون موفق عمل نماید و این رشته را به سوی کسب مجدد قله های افتخار سوق دهد.

در ادامه این نشست بهرام افشارزاده رئیس اسبق فدراسیون وزنه برداری و دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن عذر خواهی بابت تاخیر در حضور در این مراسم اظهار داشت: در طول مدت زمان حضورم در فدراسیون وزنه برداری از همه چیزم زدم تا کارها و امورات این فدراسیون با آن شرایط سختی که پیش آمده بود را به نحو احسن انجام دهم. 15 ساعت کار در روز و استفاده از تمام پتانسیل موجود، بکارگیری پیشکسوتان در امور فنی و جوانگرایی در ارکان اجرایی فدراسیون کار را به جایی رساند که نتایج درخشانی همچون قهرمانی در نوجوانان جهان و سومی جوانان جهان بدست آمد.

وی ادامه داد: برپایی کلاس آموزشی ، خرید وسایل استاندارد به اندازه کافی و قرار دادن در اختیار استانها نیز از جمله کارهای اسای بود که در این دوره انجام شد.من و مجموعه فدراسیون سعی کردیم تمام امکانات را فراهم کنیم تا این رشته کمبودی نداشته باشد و اعضای کادر فنی بتوانند براحتی برنامه های آماده سازی خود را پیاده کنند.

افشارزاده ادامه داد:کادر در ورزش بخصوص رشته های افتخار آفرین و با سابقه ای همچون وزنه برداری بسیار سخت است و به همین خاطر نیز برای رضازاده و همکارانش در فدراسیون آرزوی موفقیت دارم و این اطمینان را از سوی کمیته و سازمان می دهم که حمایت ها از این رشته دو چندان گردد. دست همه پیشکسوتانی را به من کمک کردند می بوسم و از همه آنان می خواهم که رضازاده را بعنوان یک اسوه و پهلوان کشورمان که فدراسیون جهانی وزنه برداری نیز بدان توجه ویژه ای دارد کمک کنند.

وی در پایان گفت: در پایان مجددا از همه همکاران، پیشکسوتان، رسانه ها و مطبوعات که در این 3 سال من را همراهی کردند تقدیر و تشکر می کنم.

پس از صحبتهای افشارزاده ، حسین رضا زاده سرپرست فدراسیون وزنه برداری کشورمان اظهار داشت: از همه میمهامان عزیزی که در این نشست حضور پیدا کردند تقدیر و تشکر میکنم .از همین جا از شما پیشکسوتان رخصت می خواهم تا با دعای خیر شما کارم را با جدیت تمام در فدراسیون وزنه برداری آغاز کنم.

امیدوارم با کمک شما بتوانم وزنه برداری را دوباره به جایگاه اصلیش برگردانم. مطمئنا در مسابقات پیش رو نتایج خوبی کسب خواهیم نمود.
و ی در ادامه گفت: از دکتر سعید لو رئیس محترم سازمان تشکر ویژه ای دارم که به من اعتماد کردند و این مسئولیت خطیر را به عهده من گذاشتند. مطمئنا تمام تلاش خود را به کار میگیرم تا این وظیفه را به نحو احسن انجام دهم.

در این مراسم، پیشکسوتانی همچون محمد نصیری، رئیسی، میرزایی، عرب، عطار اشرفی،حکمت پور، ملکی، حضور داشتند.

۱۳ دی ۱۳۸۸ ۱۶:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.