آکادمی ملی المپیک میزبان اردوهای انتخابی تیم ملی والیبال جوانان

آکادمی ملی المپیک میزبان اردوهای انتخابی تیم ملی والیبال جوانان
مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی والیبال جوانان تمرینات خود را در اردوهای انتخابی این تیم و در سالن والیبال آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند .

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، اردوی‌های انتخابی تیم ملی والیبال جوانان که برای گزینش بهترین بازیکنان جوان ایران و در محل آکادمی المپیک در حال پیگیری است، طی شش مرحله و تا تاریخ 25 اسفندماه سال جاری ادامه دارد.
این اردوهای انتخابی در مجموع طی شش مرحله برگزار و 180 بازیکن دعوت شده به این اردوها در تست‌های مورد نظر کادر فنی تیم ملی جوانان شرکت می کنند تا بهترین‌ والیبالیست ها از دید کادر فنی به مراحل بعدی اردوی انتخابی دعوت شوند.
این اردوهای انتخابی زیر نظر کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان اکبر محمدی به عنوان سرپرست، بهروز عطایی (سرمربی)، مسعود آرمات و علیرضا طلوع کیان مربیان، حسین خوریانی (آنالیزور) و محمود محمدی به عنوان ماساژور برگزار می‌شود
شایان ذکر است  بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی، روز نخست هر مرحله از اردوها به اندازه گیری (قد، وزن، طول دو دست، ارتفاع بالا تنه، اندازه پرش افقی و عمودی دفاع و حمله، اندازه گیری کف دست) و تشکیل پرونده و دومین روز نیز به تست‌های آمادگی جسمانی اختصاص خواهد داشت.
لازم به ذکر است مرحله اول تا سوم اردوها به بازیکنان معرفی شده از سوی هیات‌های استانی اختصاص یافته است که از هر استان سه بازیکن در این مرحله حضور دارند، مرحله چهارم تا ششم اردوهای انتخابی تیم ملی والیبال جوانان پسر به بازیکنان برتر لیگ برتر و دسته یک رده سنی جوانان در سال 96 اختصاص دارد که از روز دوشنبه 21 اسفندماه  در محل آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.
گفتنی است نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 20 سال آسیا در سال 2018 از 30 تیرماه تا ششم مردادماه سال 97 به میزبانی بحرین برگزار می‌شود.

۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.