بهنام فر: جوانانی به ژاپن می روند که شانس کسب سهمیه المپیک داشته باشند

بهنام فر: جوانانی به ژاپن می روند که شانس کسب سهمیه المپیک داشته باشند
سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان پسران کاراته گفت: باید با انتخاب درست بازیکنان، شانس کسب سهمیه المپیک در رقابتهای قهرمانی آسیا در ژاپن را افزایش دهیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته مهران بهنام فر اظهار داشت: با توجه به اینکه پروسه کسب سهمیه المپیک بوینوس آیرس بسیار سخت است و بازیکنان ما هم در حال حاضر در رنکینگ جایگاه خوبی ندارند و نیز باتوجه به اینکه کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا ، از آیتم های اصلی کسب سهمیه المپیک بشمار می رود، بنابراین تصمیم گرفتیم از نفراتی دعوت کنیم که به لحاظ سنی شرایط حضور در المپیک را داشته باشند.
وی افزود: با اعزام کاراته کاهای رده سنی جوانان به رقابتهای قهرمانی آسیا عملاً شانس کسب سهمیه المپیک به حداقل می رسد و به همین خاطر باید با انتخاب درست، شانس کسب سهمیه را بالا ببریم.
بهنام فر گفت: در رده جوانان کاراته کاهایی به ژاپن اعزام خواهد شد که شرایط سنی آنها به بازیهای المپیک بخورد.
سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان همچنین گفت: برای اینکه حقی از کسی تضییع نشود به مسئولان فدراسیون پیشنهاد دادم به بازیکنان رده سنی جوانان که در انتخابی های المپیک در صدر قرار گرفتند اما شرایط سنی شان به بازیهای المپیک نمی خورد این شانس را بدهیم که در مرحله آخر با کاراته کاهای رده سنی امید مبارزه کنند. البته این موضوع مستلزم موافقت فدراسیون کاراته است.
وی ادامه داد: به دلیل حساسیت و اهمیت رقابتهای قهرمانی آسیا، ممکن است از بازیکنان رده نوجوانان در برخی اوزان تست گرفته شود، زیرا که در بعضی اوزان خلاء هایی دیده می شود.

۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.