رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا- قرقیزستان ،حسن یزدانی و محمدجواد ابراهیمی به دیدار فینال راه یافتند

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا- قرقیزستان ،حسن یزدانی و محمدجواد ابراهیمی به دیدار فینال راه یافتند
دو نماینده کشورمان به دیدار فینال و سه نماینده به دیدار رده بندی مسابقات روز دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان دیدارهای مقدماتی به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم ایمان صادقی در دور نخست مقابل گرچک همرایف از ترکمنستان با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد، وی در دور بعد نیز  شائوفنگ لیانگ از چین را با نتیجه 6 بر 3 مغلوب کرد اما در دیدار نیمه نهایی مقابل نوریسلام سانایف دارنده مدال برنز آسیا و نفر پنجم جهان با نتیجه 7 بر 4 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.
 
در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول با نتیجه 5 بر صفر پراوین رانا از هند را مغلوب کرد وی در دور دوم نیز با نتیجه 3 بر 2 بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان، قهرمان بازی های آسیایی و آسیا از ازبکستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در این مرحله مقابل مسلم اولویف دارنده کشتی گیر روسی الاصل قرقیزستان با نتیجه 8 بر 4 شکست خورد به به دیدار رده بندی رفت.

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم عظمت دولت بیکوف دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان و نقره آسیا از قزاقستان را با نتیجه 12 بر 2 شکست داد وی در مرحله نیمه نهایی نیز در کمتر از 3 دقیقه جاورایل شاپیف از ازبکستان را با نتیجه 13 بر صفر مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. حریف یزدانی در این دیدار اویوتمان اورگودول دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان است.
 
در وزن 92 کیلوگرم محمد جواد ابراهیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل چانگ جائه سو از کره جنوبی با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد وی در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 7 بر 3 زوشن لین از چین را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار آدیلیت داولومبایف از قزاقستان است.

در وزن 125 کیلوگرم امین طاهری پس از یک دور استراحت، در دور دوم مقابل مراد رامانوف از قرقیزستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید اما در مرحله نیمه نهایی مقابل داوید مودزمانشویلی کشتی گیر گرجستانی الاصل و دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان از ازبکستان با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد به به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف صحبت بیلیف از ترکمنستان می رود.

مسابقات اوزان فوق عصر امروز برگزار می شود.

۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.