با توجه به برگزاری کلاس مبارزه با دوپینگ،اتحادیه جهانی کشتی ۳۰ هزار فرانک سوئیس ایران را تشویق کرد

با توجه به برگزاری کلاس مبارزه با دوپینگ،اتحادیه جهانی کشتی ۳۰ هزار فرانک سوئیس ایران را تشویق کرد
اتحادیه جهانی کشتی با توجه به برگزاری کلاس مبارزه با دوپینگ توسط فدراسیون کشتی، فدراسیون ایران را ۳۰ هزار فرانک سوئیس تشویق کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت  فدراسیون کشتی، فدراسیون کشتی ایران چند هفته قبل همزمان با رقابت های عمومی جوانان قهرمانی کشور، اقدام به برگزاری یک کلاس آموزشی ضد دوپینگ با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی، برای کشتی گیران و مربیان حاضر در این مسابقات کرده بود.
پس از اینکه فدراسیون کشتی موضوع برگزاری این دوره آموزشی با همکاری نادو (ستاد مبارزه  با دوپینگ) ایران را به اتحادیه جهانی کشتی منعکس کرد، این اتحادیه فدراسیون ایران را به دلیل فعالیت های مثبتش در زمینه مبارزه با دوپینگ، ۳۰ هزار فرانک سوئیس تشویق کرد.
- متن نامه میشل دوسون دبیر کل اتحادیه جهانی کشتی بشرح زیر است:

جناب آقای خادم
رییس فدراسیون کشتی ایران

پیرو نامه ارسالی شما در خصوص کاهش جریمه های سه مورد دوپینگ، ما خوشحالیم که به شما اطلاع دهیم که فدراسیون شما موفق شد سمینار مبارزه بادوپینگ را برگزار نماید و  شرایط لازم  اتحادیه برای کاهش این جریمه را   فراهم نماید.
نصف سه جریمه ۲۰۰۰۰ فرانکی شما کسر شد. اگرچه در نامه قبلی اعلام شده بود که نصف دو جریمه کاهش داده می شود اما با توجه به تلاش شما برای برگزاری سمینار و پوشش  رسانه ای سمینار، ما نصف سه جریمه را یعنی ۳۰۰۰۰ فرانک کاهش دادیم.
از فرصت استفاده می کنیم و از شما و سازمان ضد دوپینگ برای مشارکت در این پروژه تشکر می کنیم و امیدوارم که این گونه سمینارها به عنوان اساس آموزش و تمرکز بر جوانان کشتی گیر در ایران برگزار شود.

۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ۰۹:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.