جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی جهان؛هوگوپوشان نوجوان تست دادند

جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی جهان؛هوگوپوشان نوجوان تست دادند
اعضای تیم ملی تکواندو نوجوانان پسر در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 14 ورزشکار اردونشین تیم ملی تکواندو نوجوانان که تمرینات خود را جهت حضوری قدرتمند در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک نوجوانان در خانه تکواندو پیگیری می کنند صبح امروز تست آمادگی جسمانی دادند.
نخستین مرحله از تمرینات تیم ملی
 تکواندو نوجوانان پس از دعوت از 33 تکواندوکار مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی از تاریخ 23 دیماه 96 و به میزبانی آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
ملی پوشان هوگوپوش پس از دو هفته تمرین مستمر در سالن تکواندو آکادمی، ادامه تمرینات آماده سازی خود را با تشخیص کادر فنی به خانه تکواندو منتقل و تا کنون سه مرحله مسابقه انتخابی درون اردویی را برگزار کردند که در نهایت و پس از پایان این مسابقات انتخابی، تمرینات این تیم هم اکنون با 14 تکواندوکار منتخب در خانه تکواندو پیگیری می شود.
لازم به ذکر است اعضای این تیم برای کسب آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات مهم پیش رو ، 20 بهمن ماه با 15 ورزشکار به تورنمنت بین المللی ترکیه اعزام شدند که با کسب 8 مدال طلا، 3 نشان نقره و دو برنز به کار خود در این رقابت ها پایان دادند.
اسامی اردونشینان تیم ملی تکواندو نوجوانان که صبح امروز در آزمونهای مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند به این شرح است:
حسین لطفی، آرین آرش، امیر ولی پور، امیر سینا بختیاری، حامد اصغری، عرفان مرادی، محمد احسان مهاجری، محمد مهدی عمادی، امیر حسین بهرآبادی، علی اشکوریان، محمد علی خسروی، محمد خانی، نیما مهرعلی و محمد جواد رضایی.
گفتنی است محمد رضا زوار سرمربی تیم اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان و وحید عبداللهی سرمربیگری تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوان جهان را بر عهده دارند که در کنار رشید فتاحی مربی و وحید ناصری به عنوان مربی بدنساز کادر فنی این تیم را تشکیل می دهند.
مسابقات کسب سهمیه بازیهای المپیک جوانان و دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2018، فروردین ماه 1397 و در کشور تونس برگزار می شود.

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.