جهت حضور در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا:اعضای تیم ملی کبدی تست دادند

جهت حضور در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا:اعضای تیم ملی کبدی تست دادند
صبح امروزاردونشینان تیم ملی کبدی آقایان با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.

 به گزارش روابط کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 22 ورزشکار حاضر در دومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی کبدی که تمرینات آماده سازی خود را جهت حضوری قدرتمند در بازیهای آسیایی جاکارتا پیگیری می کنند با حضور کادر فنی این تیم و به جهت ارزیابی آمادگی جسمانی خود در آزمونهای مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
غلامرضا مازندرانی سرمربی تیم ملی کبدی آقایان در گفتگو با روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و در خصوص اردوها و برنامه های پیش روی این تیم تا اعزام به بازیهای آسیایی گفت: نخستین مرحله از اردوهای این تیم طی روزهای 19 لغایت 28 بهمن ماه با دعوت از 40 بازیکن منتخب و به میزبانی شهر انزلی برگزار شد که پس از آن و به تشخیص کادر فنی تیم، 22 بازیکن برتر این اردو به دومین مرحله از اردوها دعوت شدند.
وی در ادامه گفت: تهران میزبان دومین مرحله از اردوهای تیم کبدی است که تمرینات این مرحله از صبح امروز و پس از انجام آزمونهای آمادگی جسمانی در مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز می شود و ملی پوشان کبدی باز پس از یک هفته تمرینات خود را از مجموعه بعثت به آکادمی ملی المپیک انتقال خواهند داد تا اردوی شبانه روزی خود را تا 25 اسفندماه ماه در این آکادمی پیگیری کنند.
سرمربی تیم ملی کبدی گفت: طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته اردوی سوم تیم ملی کبدی نیز از روز چهارم فروردین ماه در شهرستان آمل آغاز و به مدت 8 روز به طول خواهد انجامید .
مازندرانی در ادامه و در خصوص دیدارهای تدارکاتی در نظر گرفته شده برای این تیم جهت حضوری قدرتمندتر در بازیهای آسیایی گفت:  برای سال آینده و تا پیش از شروع بازیهای آسیایی 3 بازی تدارکاتی را در مقابل تیم های قدرتمند هندوستان، پاکستان و کره جنوبی پیش بینی کرده ایم که پس از موافقت فدراسیون، تاریخ دقیق این بازیها را متعاقباً اعلام خواهیم نمود.
اسامی ورزشکاران اردونشین تیم ملی کبدی را که صبح امروز در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی المپیک شرکت کردند را این نفرات تشکیل می دهند:
هادی تاجیک، ابوذر مهاجر، محمد اسماعیل مقصودلو، محسن مقصودلو، محمد تقی پایین محلی، هادی حاجیلری، محمد ملاک، محمد کاظم ناصری، میثم عباسی، فاضل اتراچالی، ابوالفضل مقصودلو، هادی اشترک، محمد اسماعیل نبی بخش، امیر حسین محمد ملکی، محمد امین نصرتی، محمد قربانی، سعید غفاری، حمید میرزایی نادر، جمال عباسی، محمدرضا شادلو، افشین جعفری و عماد صداقت نیا.
گفتنی است کادر فنی تیم ملی کبدی را علاوه بر غلامرضا مازندرانی، وحید خراقانی ( مربی )، وجیه الله شهری (بدنساز ) و اسدالله کبیر مدیر تیم های ملی کبدی تشکیل می دهند.

۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۲:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.