نمادهای المپیک توکیو ترکیبی از سنت و مدرنیته

نمادهای المپیک توکیو ترکیبی از سنت و مدرنیته
نماد بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کمیته برگزار کننده بازیهای المپیک بازیهای توکیو 2020 با اجرای طرحی فراگیر از همه مردم ژاپن خواست در طراحی این نمادها شرکت کنند.
 پنل تخصصی انتخاب نماد بازیها در نهایت تصمیم گرفت به منظور توسعه ورزش در بین کودکان و ترویج روح المپیزم در این کشور دانش آموزان دبستان های این کشور طرح نهایی را طی مسابقه ای ارائه کنند.
 22 فوریه زمان شرکت در این رقابت به پایان می رسید و در نهایت مسوولان برگزاری این بازیها به این نتیجه رسیدند که این طرح ها را انتخاب کنند.
 نماد بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 وظیفه ترویج المپیک و پارالمپیک در بین مردم، ایجاد نشاط و هیجان در حین مسابقات و مراسم افتتاحیه و اختتامیه را به عهده دارند. در این طرح 16 هزار و 769 مدرسه ابتدایی ژاپن شرکت کردند. نماد بازیهای المپیک (به رنگ آبی) مظهری از سنتهای ژاپن و نوآوری های مدرن روز است.
 طرح های زاویه دار طراحی شده روی بدن این نماد نشانه ای از مدرنیته است و نمادی از عدالت است که علاقه بسیار به ورزش دارد و میتواند بلافاصله در هر مکانی حضور داشته باشد.
 نماد بازیهای پارالمپیک (رنگ صورتی) قلبی مهربان دارد که همیشه آرام است ولی هر کجا که نیاز باشد با قدرت حضور دارد. او عاشق طبیعت است و مهربان و می تواند با سنگ ها و باد صحبت کند.

۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.