با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک؛جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی، پارآسیایی، المپیک و پارالمپیک برگزار شد

با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک؛جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی، پارآسیایی، المپیک و پارالمپیک برگزار شد
دبیرکل کمیته ملی المپیک از بررسی وضعیت اعزام تیم فوتبال کشورمان به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در جلسه آینده ستاد عالی بازی های آسیایی و پارآسیایی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی، پارآسیایی، المپیک و پارالمپیک صبح امروز(سه شنبه) با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای ستاد، به منظور بررسی برنامه های عملیاتی فدراسیون های دوومیدانی، شنا، شیرجه واترپلو و دوچرخه سواری برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا برگزار شد.
در این نشست که شاهرخ شهنازی، محمدرضا داورزنی، فریبا محمدیان، ژاله فرامرزیان، مازیار ناظمی، سیدعبدالحمید احمدی، محمدجوادعباباف، اصغر رحیمی، سیدمحمد شروین اسبقیان، علی رغبتی و مسعود اشرفی نیز حضورداشتند به حضور کمی و کیفی بانوان ورزشکار تاکید شد.
شاهرخ شهنازی پس از این جلسه به خبرنگار پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: بحث حضور فوتبال در این بازی ها نیز با این که در دستورکار جلسه نبود اما مطرح و مقرر شد تا وضعیت اعزام این رشته در جلسه آینده ستاد عالی مورد بررسی قرار گیرد.
سخنگوی کمیته ملی المپیک در ادامه از افزایش اعزام دختران ورزشکار به بازی های آسیایی نسبت به دوره گذشته آن خبرداد و گفت: به طور مثال در تیراندازی با توجه به وضعیت خوب بانوان ما 10دختر و 8 پسر را اعزام خواهیم کرد. اعزام این تعداد از زنان ورزشکار به مهم ترین رقابت های آسیا نشان دهنده امید به مدال آوری آن ها است.
وی با بیان این که در دوومیدانی نیز برای نخستین بار سه ورزشکار زن را نیزاعزام خواهیم کرد، افزود: یکی از مهم ترین اهداف ستاد، اعزام کمی و کیفی بانوان به این دوره از بازی های آسیایی است.
دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان با اعلام اتمام وضعیت اعزام رشته ها به جاکارتا، اظهار داشت: فوتبال و بوکس را در جلسات آینده بررسی می کنیم و وضعیت اعزام رشته های رزمی پس از مسابقات فروردین ماه آن ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۶:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.