مسابقات شمشیربازی جام جهانی سابر لهستان؛پاکدامن به جمع ۸ شمشیرباز برتر راه یافت/ عابدینی سیزدهم شد

مسابقات شمشیربازی جام جهانی سابر لهستان؛پاکدامن به جمع ۸ شمشیرباز برتر راه یافت/ عابدینی سیزدهم شد
در ادامه مسابقات شمشیربازی جام جهانی لهستان علی پاکدامن موفق به صعود به جمع هشت شمشیرباز برتر شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی ،در دومین روز از رقابت های جام جهانی سابر به میزبانی لهستان امروز ادامه مسابقات بخش انفرادی با حضور چهار نماینده کشورمان برگزار شد. فرزاد باهر در جدول ۶۴ نفره ۱۵ بر ۶ مقابل درشویتز آمریکایی شکست خورد و از ادامه مسابقات بازماند.

محمد رهبری در جدول ۶۴ نفره ۱۵ بر ۱۳ ایانکو از رومانی را شکست داد و به جمع ۳۲ شمشیرباز برتر راه یافت. در گام بعدی برابر زاتماری قهرمان المپیک و جهان در دیداری نزدیک و حساس تنها با یک اختلاف ۱۴ بر ۱۵ نتیجه را واگذار و با کسب مقام ۲۹ به کار خود پایان داد.

مجتبی عابدینی دیگر شمشیرباز کشورمان در جدول ۶۴ نفره مقابل بونسانتا از رومانی پیروز شد و به جدول ۳۲ نفره راه یافت. در این مرحله ۱۵ بر ۱۱ لوکاتلی قهرمان جهان ازایتالیا را شکست داد و به جمع ۱۶ شمشیرباز برتر صعود کرد. عابدینی در آخرین دیدار خود به مصاف علی پاکدامن رفت و ۷ بر ۱۵ شکست خورد و به مقام سیزدهم رسید.

علی پاکدامن آخرین نماینده ایران که به دلیل قرار داشتن در رنکینگ ۱۳ جهان به صورت مستقیم به جدول ۶۴ نفره صعود کرده بود در این مرحله با شکست پیچاز شمشیرباز مجارستانی به جمع ۳۲ شمشیرباز برتر راه یافت.  در گام بعدی ۱۵ بر ۱۳ دانیلکو روسی را شکست داد و در جدول ۱۶ نفره برابر مجتبی عابدینی ۱۵ بر ۷ پیروز شد و به جمع ۸ شمشیرباز برتر صعود کرد.

پاکدامن برای صعود در جمع ٤ شمشیر باز جهان و کسب مدال به مصاف زاتماری که قهرمانی المپیک و جهان را در کارنامه خود دارد خواهد رفت.

۶ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.