جهت حضور در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا؛اردونشینان تیم ملی کوراش تست دادند

جهت حضور در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا؛اردونشینان تیم ملی کوراش تست دادند
اعضای تیم ملی کوراش با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمونهای آمادگی جسمانی این مجموعه حضور یافتند.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، ورزشکاران اردونشین تیم ملی کوراش که سومین مرحله از اردوهای آماده سازی خود را جهت حضور در بازیهای آسیایی اندونزی پیگیری می کنند، صبح امروز و در حضور خسرو دلیر سرمربی این تیم تست آمادگی جسمانی دادند.
اردونشینان تیم کوراش که هم اکنون تمرینات خود را به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی تهران سپری می کنند، پس از پایان اردوی اول که در استان خراسان شمالی برگزار شد، در مسابقات انتخابی و درون اردویی که بین 75 مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی برگزار شد شرکت کردند که در نهایت 16 ورزشکار برتر جواز حضور در دومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی کوراش را که به میزبانی یزد برگزار شد کسب کردند.
لازم به ذکر است مشهد میزبان چهارمین مرحله از اردوهای تیم ملی کوراش خواهد بود که این اردو از 17 اسفندماه آغاز و تا اول فروردین 1397 روز اعزام تیم کوراش به مسابقات قهرمانی آسیا ادامه خواهد داشت.  
گفتنی است اعضای این تیم تا پیش از اعزام به بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا، علاوه بر مسابقات قهرمانی آسیا در سه تورنمنت بین المللی پیش بینی شده از سوی کادر فنی که به ترتیب در ارمنستان، گرجستان و ازبکستان برگزار می شود حضور خواهند یافت.
رشته ورزشی کوراش در بازیهای آسیایی در چهار وزن منفی 64، منفی 81، منفی 90 و مثبت 90 برگزار می شود که تیم ایران در هر وزن با دو ورزشکار به مصاف رقبای آسیایی خود خواهد رفت.
اسامی اردونشینان تیم ملی کوراش به شرح زیر است:
جعفر پهلوانی، قنبرعلی قنبری، امید تیزتک، مجتبی زمانی، خسرو رحیمی، قاسم احدی، مصطفی اسکندری، جعفر فیروز آبادی، آرمین بندار، علی سلحشور، علی رحیم پور، احمد جفاکش مقدم، الیاس علی اکبری، مجتبی باغچقی، الیاس پاکدل، حسن عباسپور، وحید قائمی، حامد رشیدی، پرویز ولی زاده، اشکان ظهیرنژاد، محمد علی ذاکری و محمد ملک محمدی.

۵ اسفند ۱۳۹۶ ۱۵:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.