در پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک مطرح شد؛بررسی روند تشکیل کمیسیون ها و تدوین برنامه مالی چهارساله

در پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک مطرح شد؛بررسی روند تشکیل کمیسیون ها و تدوین برنامه مالی چهارساله
پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور دکتر صالحی امیری رئیس،شاهرخ شهنازی دبیر کل و دیگر اعضای هیات اجرایی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز و در پنجمین نشست خود به بررسی روند تشکیل کمیسیونهای مختلف و  بررسی تدوین برنامه چهار ساله مالی این کمیته پرداختند.
شاهرخ شهنازی دبیر کل و سخنگوی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در خصوص این نشست گفت: با توجه به اینکه تشکیل و فعال کردن کمیسیونهای مختلف کمیته ملی المپیک در دستور کار هیات اجرایی قرار گرفته امروز اعضای این هیات،پیشنهادات و نظرات خود را در این زمینه اعلام داشتند تا هر چه سریعتر اقدامات لازم صورت پذیرد.
وی ادامه داد: برنامه ریزی استراتژیک در تمامی زمینه ها بخصوص تدوین برنامه راهبردی، مالی چهار ساله نیز از دیگر اولویت های کمیته ملی المپیک است که در این خصوص آقای سعیدی خزانه دار کمیته ملی المپیک امروز گزارش کاملی را از وضعیت بودجه، دارایی ها  و هزینه کرد کمیته ملی المپیک در چهار سال گذشته و همچنین برنامه 4 سال آینده ارائه دادند تا اعضای هیات اجرایی از آن در تدوین برنامه پیش روی کمیته استفاده کنند.
شهنازی در پایان اظهار داشت: در بخش پایانی نشست امروز نیز دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از تشکیل شورای سیاست گذاری تاسیس موزه ملی ورزش،المپیک و پارالمپیک خبردادند  و همچنین روند پیگیری فعالیتها برای راه اندازی این بخش را به اطلاع اعضای هیات رئیسه رساندند.

۵ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.