گزارش دکتر رامین طباطبایی در نشست مشترک وزیر و معاونین وزارت ورزش و جوانان با روسای فدراسیونهای ورزشی

گزارش دکتر رامین طباطبایی در نشست مشترک وزیر و معاونین وزارت ورزش و جوانان با روسای فدراسیونهای ورزشی
رئیس فدراسیون بسکتبال در نشست مشترک وزیر و معاونین وزارت ورزش و جوانان با روسای فدراسیونهای ورزشی گزارشی مختصر از عملکرد این فدراسیون در چند ماه اخیر برای حاضرین بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، دکتر رامین طباطبایی نخست گزارشی از رقابتهای لیگ برتر کشور که با حضور 9 تیم برگزار شد و تیم شهرداری تبریز قهرمان لیگ برتر باشگاههای کشور شد.
رئیس فدراسیون بسکتبال از حضور خانواده ها در فینال لیگ برتر بسکتبال خبرداد و گفت: با هماهنگی صورت گرفته فدراسیون بسکتبال و وزارت و ورزش و جوانان موفق شدیم پس از سالها مجوز حضور خانواده ها در سالن برگزاری رقابتهای لیگ برتر را دریافت و برای نخستین بار خانواده از نزدیک دیدار دو تیم لیگ برتر را مشاهده کردند.
در ادامه طباطبایی از قهرمانی تیم ملی جوانان کشورمان گزارشی ارائه کرد و گفت: ملی پوشان جوان کشورمان در رقابتهای بسکتبال غرب آسیا موفق شدند برای دومین بار قهرمانی را ازآن خود کنند و جواز حضور در رقابت‌های زیر 18 سال آسیا را که سال آینده در تایلند برگزار خواهد شد را به دست آورند.
همچنین از 19تا21بهمن  مسابقات بین المللی دهه فجر به میزبانی شهرستان سراب  برگزار شد  و تیم ملی نوجوانان کشورمان به مقام دوم دست یافت . نوجوانان کشورمان خود را برای بازیهای آسیایی که در چین برگزار می شود آماده میکنند.

در ایام مبارک دهه فجر مسابقات 3x3 آزاد بانوان  با حضور 20تیم در تهران برگزار شد و بسکتبال سه به سه بانوان ایران با ٧ پله صعود در رتبه ١٣ جهان و سوم اسیا قرار گرفت. بسکتبال سه به سه بانوان ایران قرار است در مسابقات جهانی بسکتبال 3 نفره  از تاریخ  18 تا 22 خرداد سال 97 در کشور فیلیپین شرکت کنند.
طباطبایی در پایان از برگزاری دیدارهای انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشورمان جهت راه یابی به مسابقات جام حهانی 2019 چین گفت و از نتایج خوب ملی پوشان بزرگسال کشورمان خبر داد.

۵ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.