جهت حضور در مسابقات جهانی آلمان و بازیهای پاراآسیایی جاکارتا؛اردونشینان تیم ملی بسکتبال با ویلچر تست دادند

جهت حضور در مسابقات جهانی آلمان و بازیهای پاراآسیایی جاکارتا؛اردونشینان تیم ملی بسکتبال با ویلچر تست دادند
اعضای تیم ملی بسکتبال با ویلچر جهت حضور در دو رویداد مهم و بین المللی جهانی و پاراآسیایی تست آمادگی جسمانی دادند.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تیم ملی بسکتبال با ویلچر که اردوهای آماده سازی خود را جهت حضوری قدرتمند در بازیهای پاراآسیایی وجهانی از اوایل دیماه و با حضور 24 بازیکن آغاز کرده است، صبح امروز در سومین مرحله از این اردوها و با حضور کادر فنی این تیم در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
سومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر که آخرین اردوی سال 96 این تیم می باشد، با حضور 19 بازیکن در حال پیگیری است و اعضای این تیم در سال آینده و تا پیش از آغاز مسابقات پاراآسیایی هشت مرحله اردوی دیگر را با 18 بازیکن منتخب پشت سر خواهند گذاشت.
لازم به ذکر است 7 تا 10 بسکتبالیست که در لیگ های معتبر اروپایی مشغول بازی هستند، خرداد ماه 97 و پس از پایان لیگ های اروپایی به جمع اردونشینان این تیم خواهند پیوست.
گفتنی است تیم ملی بسکتبال با ویلچر با کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات آسیا اقیانوسیه 2017 که به میزبانی چین برگزار شد، علاوه بر سهمیه حضور در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا، سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را که اواسط مرداد ماه در کشور آلمان برگزار می شود  کسب کردند.
اسامی ورزشکاران دعوت شده به سومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر به شرح زیر است:
سامان بلاغی و میلاد خردمند از فارس، رضا عیوضی و محمد محمدنژاد از قم، محمد صحی و علیرضا کمالی فرد از تهران، عادل طرفی، موسی غضیبی و فالح عیاشی از خوزستان، علی کریمی و ایمان بک زاده از اصفهان، امیررضا احمدی از ایلام، اسماعیل فاضلی از اردبیل، حسن عبدی و سعید صدقی از خراسان رضوی، عبدالجلیل قرنجیک از گلستان، حکیم منصوری و وحید سعادت پور از مازندران، علی اکبر ابراهیمی از یزد، محسن بیگدلی از زنجان و مهدی عباسی از مرکزی.
همچنین محمد رضا دستیار به عنوان سرمربی، مازیار میرعظیمی مربی، غلامرضا نامی کمک مربی و یاسر گیلکی نیز به عنوان بدنساز اعضای کادر فنی این تیم را تشکیل می دهند.

۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.