دیدار نخست وزیر نروژ با رییس کمیته برگزاری بازیهای توکیو 2020

دیدار نخست وزیر نروژ با رییس کمیته برگزاری بازیهای توکیو 2020
کمیته برگزار کننده بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 میزبان خانم ارنا سولبرگ نخست وزیر نروژ بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این دیدار نخست وزیر نروژ که نایب رییس دبیرکل بخش توسعه پایدار اتحادیه اروپا نیز هست، با یوشیرو موری رییس کمیته برگزاری بازیها دیدار کرد و درباره اهداف توسعه پایدار SDG و مباحث مربوط به این طرح در هنگام برگزاری بازیها با موری به تبادل نظر پرداخت.

در این دیدار یوشیرو موری نخست وزیر سابق ژاپن درباره طرح های توسعه پایدار توکیو 2020 گفت:در راستای طرح های توسعه پایدار جهانی، توکیو 2020 نیز مدال های بازیهای المپیک و پارالمپیک این دوره را از فلزات وسایل الکترونیکی قدیمی همچون، موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر تهیه می کند.

همچنین خانم سولبرگ نیز گفت:ما تصمیم داریم تا ایده های المپیک را با اهداف توسعه پایدار جهانی پیوند داده و همکاری های نزدیکی با یکدیگر داشته باشیم تا بتوانیم در جهت حفظ محیط زیست تلاش های اساسی انجام دهیم.

رییس برگزاری بازیهای توکیو 2020 هم گفت:اهداف توسعه پایدار شامل 17 طرح است که من به دنبال افزایش آگاهی های عمومی دراین باره هستم تا همسو با جهان حرکت کنیم.

خانم سولبرگ ضمن تقدیر از طرح تهیه مدال از فلزات یک موبایل قدیمی که با خود از نروژ آورده بود را به طراحان ساخت مدال بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 اهدا کرد.

۲ اسفند ۱۳۹۶ ۰۸:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.