پرچم بازیهای المپیک جوانان بر فرزا بلند ترین قله آرژانتین به اهتزاز در آمد

پرچم بازیهای المپیک جوانان بر فرزا بلند ترین قله آرژانتین به اهتزاز در آمد
یک گروه ورزشی متشکل از سه ورزشکار صاحب نام و مدال آور آرژانتین در دوره های المپیک های گذشته پرچم بازیهای المپیک جوانان را بر بالای کوه آکونگاگوا بلندترین کوه کشور آرژانتین برافراشتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این گروه ورزشی پائولا پارتو قهرمان جودوی المپیک ریو 2016، فابرسیو اوبرتو قهرمان بسکتبال بازیهای آتن 2004 و دارنده مدال برنز بازیهای المپیک پکن 2008، و قهرمان شنای المپیک 1996 و 2000 سیدنی توانستند طی دو هفته پرچم این رقابتها را بر بالای این کوه نصب کنند. بخشی از این این پروژه که قله آکونگاگوا نام داشت را نیز ورزشکاران معلول و ورزشکارانی که دارای عقب ماندگی های ذهنی هستند به عهده داشتند. پائولا پارتو درباره این حرکت گفت:ما باید تلاش کنیم و نشان دهیم که ورزش باید بخشی از زندگی هر فرد است و مهم نیست که تا چه اندازه از نظر بدنی و جسمی در سلامت هستیم. هیچ مساله ای نباید و نمی تواند مانع انجام فعالیت های ورزشی باشد.

او گفت:ما همچنین تلاش کردیم که تا بازیهای المپیک جوانان را که کشورمان میزبان آن است را به جهانیان معرفی کرده و مردم را تشویق کنیم که پیگیر این بازیها و رقابتها ورزشکاران جوانشان باشند.

همچنین فابرسیو اوبرتو هم تاکید کرد که ما می خواستیم نشان دهیم که در دنیای امروز ورزش می تواند مانع بسیاری از بیماری و مشکلات جسمی باشد و همه مردم با توانمندی های متفاوت قدرت انجام حرکات ورزشی را دارند.

۲ اسفند ۱۳۹۶ ۰۸:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.