سرمربی تیم ملی اعزامی به چین:اسکیت هاکی یکی از رشته های مدعی ورود به بازیهای آسیایی است

سرمربی تیم ملی اعزامی به چین:اسکیت هاکی یکی از رشته های مدعی ورود به بازیهای آسیایی است
با توجه به حضور تیمهای ژاپن ،چین، کره و تایوان در مسابقات قهرمانی اسکیت هاکی آسیا، جدال سختی با تیمهای شرق و جنوب آسیا برای تکرار عنوان سومی گذشته خود خواهم داشت.

کاوه صدقی، سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا با اعلام این مطلب به سایت گمیته ملی المپیک گفت:اواخر هفته جاری برای حضور در این رقابتها راهی دالیان چین می شویم و بازیکنان در شرایط خوبی بسر می بردندولی با توجه به اینکه در دور گذشته برخی از تیمهای خوب آسیایی حضور نداشتند در این دوره جدال سختی با آنها برای قرار گرفتن بر یروی سکو خواعیم داشت.
وی در ادامه می گوید: اگر چه به رغم برخی کمبودهای مالی که فدراسیون داشت کمی در مضیقه بودیم ولی بازیکنان بسیار سخت تمرین کردند و از آمادگی خوبی برای حضور در این رقابتها برخوردارند بطوریکه روحیه قهرمانی دارنداز طرفی توجه به جذابیتها و جایگاهی که این رشته در میان علاقعه مندان دارد اسکیت هاکی یکی از رشته های مدعی ورود به بازیهای آسیایی در آینده نزدیک خواهد بود.
سرمربی اسکیت هاکی در پایان تصریح کرد:به رغم کمبودهای منابع مالی در فدراسیون آقای وزیری نهایت تلاش خود را برای فراهم کردن حداقل امکانات برای تیم ملی انجام داند که جای تقدیر و تشکر دارد ولی من فکر می کنم اسکیت هاک نیاز به حمایت بیشتر مسئولین ورزش کشور دارد.

۱۳ دی ۱۳۸۸ ۰۹:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.