آغاز بکار کادر سرپرستی بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا؛نخستین نشست با حضور سرپرست کاروان برگزار شد

آغاز بکار کادر سرپرستی بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا؛نخستین نشست با حضور سرپرست کاروان برگزار شد
نخستین نشست کادر سرپرستی کاروان ورزشی اعزامی کشورمان به بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا صبح امروز با حضور دکتر سجادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛با توجه به عملیاتی شدن برنامه های کاروان ورزشی کشورمان، اعزامی به بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا اولین نشست کادر سرپرستی صبح امروز با حضور دکتر نصراله سجادی سرپرست کاروان ایران در محل مرکز نظارت بر تیمهای ملی برگزار شد.
در این نشست که  دکتر نصراله سجادی سرپرست کاروان، دکتر اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی، دکتر دهخدا رئیس فدراسیون دانشجویی، عاطفه اسلامیان مدیر واحد روابط بین الملل،هادی ساعی قهرمان المپیک و عضو هیات اجرایی، نماینده واحد حراست، پرویز خاکی، حمید سلامی مدیر واحد تشریفات و محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک  درآن حضور داشتد گزارشاتی از فعالیتهای صورت گرفته اعلام و برنامه های پیش رو نیز تشریح شد.
در ابتدای این نشست سرپرست کاروان اعزامی کشورمان با تاکید بر هماهنگی هر چه بیشتر تمامی واحدهای کمیته ملی المپیک و مرکز نظارت بر تیمهای ملی جهت پیشبرد اهداف کادر سرپرستی اظهار داشت: علیرغم تمام اطلاعاتی که از پراکندگی اماکن برگزاری مسابقات در شهرهای جاکارتا و پالمبانگ و همچنین ضعف ستاد برگزاری بازیها داریم اما مطمئنم با اتحاد و همدلی این تیم و همچنین رابطه خوب و نظام مندی که با وزارت ورزش و فدراسیون داریم و خواهیم داشت این ماموریت را به خوبی پشت سر می گذاریم.
دکتر رحیمی و خانم اسلامیان نیز در این نشست گزارشهای جامعی را از وضعیت میزبانی بازیها و فعالیتهای صورت گرفته ارائه دادند و مقرر شد تا باقی فعالیتها نیز با قدرت پیگیری شود.
در این نشست و پس از ارائه گزارش واحدهای فنی، امنیت، رسانه ، اسکان و تشریفات مقرر شد تا جهت هملاهنگی هر چه بیشتر، نشستهای ستاد اعزام دوشنبه هر هفته در محل مرکز نظارت بر تیمهای ملی برگزار شود.

۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.