در میان استقبال دبیر کل کمیته ملی المپیک؛تیم ملی هاکی وارد کشور شد

در میان استقبال دبیر کل کمیته ملی المپیک؛تیم ملی هاکی وارد کشور شد
تیم ملی هاکی داخل سالن کشورمان که موفق به کسب عنوان سومی رقابتهای جهانی شده بود در میان استقبال شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک و عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان بامداد امروز وارد تهران شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛تیم ملی هاکی داخل سالن کشورمان که در رقابتهای جهانی آلمان موفق شد بعنوان سومی دست یابد در میان استقبال شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک،عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی،شروین اسبقیان  مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و علاقه مندان به ورزش هاکی و خانواده های قهرمانان بامداد امروز وارد کشور شد.
شهنازی ضمن تبریک این موفقیت به  اعضای تیم ملی هاکی،مسئولین و کادر فنی گفت:بدون تردید کسب عنوان سومی رقابتهای جهانی داخل سالن عنوان ارزشمندی است که نشان از تلاشهای شبانه روزی مسئولین فدراسیون،کادر فنی و بازیکنان آن دارد.
وی تصریح کرد:موفقیت تیمهای ورزشی کشورمان در رقابتهای آسیایی و جهانی و همزمانی آن با ایام دهه مبارک فجر و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس کشورمان در اقصی نقاط جهان کام مردم عزیزمان را شیرین تر کرد و جا دارد به همه این عزیزان خدا قوت و دست مریزاد گفت.

۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ۰۸:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.