دوشنبه، آغاز رقابت تیم های ملی تکواندو نوجوانان در تورنمنت بین المللی ترکیه

دوشنبه، آغاز رقابت تیم های ملی تکواندو نوجوانان در تورنمنت بین المللی ترکیه
رقابت های تکواندوکاران حاضر در اردوی تیم ملی نوجوانان دختر و پسر در تورنمنت بین المللی ترکیه از روز دوشنبه (23 بهمن ماه) در سالن مرکز همایش های استانبول آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، تیم‌های ملی تکواندو نوجوانان دختر و پسر کشورمان با تصمیم کادرفنی و برای حضوری قدرتمند در مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی نوجوانان جهان 2018، در تورنمنت بین‌المللی ترکیه (G1) شرکت می‌کنند.
این رقابت‌ها از فردا (یکشنبه) آغاز و به مدت 4 روز و با حضور 2400 شرکت کننده در دو بخش کیوروگی و پومسه و در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود که از این تعداد 701 نفر (385 پسر - 316 دختر) در رده سنی نوجوانان بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.
مبارزات نوجوانان پسر روز دوشنبه - 23 بهمن‌ماه و طی یک روز برگزار می‌شود و پیکارهای گروه دختران نیز از همان روز (دوشنبه) آغاز و به مدت دو روز پیگیری خواهد شد.
** مراسم قرعه کشی امشب (شنبه) انجام می شود.
تکواندوکاران کشورمان در گروه پسران با ترکیب حسین لطفی (وزن 45- کیلوگرم)، آرین آرش (وزن 48- کیلوگرم)، امیر ولی‌پور (وزن 51- کیلوگرم)، امیرسینا بختیاری و ابوالفضل حاتمیان (وزن 55- کیلوگرم)، حامد اصغری و محمداحسان مهاجری (وزن 59- کیلوگرم)، عرفان مرادی و علیرضا یعقوب تبار (وزن 63- کیلوگرم)، محمدمهدی عمادی واشکان زحمتکشان (وزن 68- کیلوگرم)، امیرحسین بهرآبادی (وزن 73- کیلوگرم)، محمد علی خسروی و محمد خانی (وزن 78- کیلوگرم) و نیما مهرعلی (وزن 78+ کیلوگرم) به مصاف حریفانشان می‌روند.
وحید عبدالهی به عنوان سرمربی، رشید فتاحی به عنوان مربی و وحید ناصری به عنوان مربی بدنساز کادر فنی این تیم را تشکیل می‌دهند. محمدرضا زوار نیز مدیرفنی تیم می‌باشد.
در گروه دختران نیز مبینا کلی‌وند و مریم حاج علیزاده (وزن 42- کیلوگرم)، مهلا مومن‌زاده (وزن 44- کیلوگرم)، غزل سلطانی و زهرا علیزاده (وزن 46- کیلوگرم)، مریم ملکوتی‌خواه (وزن 49- کیلوگرم)، نرگس میرنوراللهی و فاطمه جعفری (وزن 52- کیلوگرم)، کوثر اساسه و مبینا شاکری (وزن 55- کیلوگرم)، کیمیا همتی و مهسا کیادلیری (وزن 59- کیلوگرم)، یلدا ولی‌نژاد (وزن 63- کیلوگرم)، آناهیتا توکلی (وزن 68- کیلوگرم) و یلدا رنجبر (وزن 68+ کیلوگرم) نمایندگان کشورمان هستند.
فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی، نیلوفر صفریان، سیده زهرا حسینی، زهرا باباخانلو به عنوان مربی و لیلا سلیمی به عنوان مربی بدنساز هدایت این تیم را برعهده دارند.

۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.