در پی اقدام غیر المپیکی سامسونگ؛ دبیر کل کمیته ملی المپیک خواستار ورود IOC به این موضوع شد

در پی اقدام غیر المپیکی سامسونگ؛ دبیر کل کمیته ملی المپیک خواستار ورود IOC به این موضوع شد
شاهرخ شهنازی با تنظیم و ارسال نامه هایی جداگانه به IOC، کمیته ملی المپیک کره جنوبی و سفیر این کشور در ایران، خواستار پیگیری و برخورد با تصمیم و رفتار غیرالمپیکی کمپانی سامسونگ با کاروان اسکی ایران شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کمپانی سامسونگ بعنوان اسپانسر اصلی بازیهای المپیک زمستانی ٢٠١٨ پیونگ چانگ کره جنوبی از ارائه گوشی‌های هدیه این کمپانی به ورزشکاران ایرانی شرکت کننده در بازی‌ها به دلیل تحریم‌های سازمان ملل امتناع کرده که خود این موضوع نقض آشکار روح المپیک و منشور المپیزم می باشد که بر حضور ورزشکاران کشورهای سراسر دنیا در این رویداد بدون در نظر گرفتن ملیت، رنگ، دین، مذهب، نژاد و سیاست تاکید دارد.
از همین رو شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان با تنظیم و ارسال نامه هایی جداگانه به کمیته بین المللی المپیک (IOC) ، کمیته ملی المپیک کره جنوبی و سفیر این کشور در این خواستار پیگیری و برخورد با تصمیم غیرالمپیکی کمپانی سامسونگ با کاروان اسکی ایران شد.
ضمنا شهنازی طی تماس با افتخاری سرپرست کاروان ورزشی کشورمان خواستار نامه نگاری و پیگیری موضوع از مسئولین ستاد برگزاری بازیها شد.
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ۱۰:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.