سجادی :جودو برای پیشرفت نیاز به استفاده از توان فنی همه متخصصان خود دارد

معاون سازمان تربیت بدنی بر ضرورت همدلی کلیه اعضای خانواده جودو و بهره‌گیری از توان فنی همه متخصصان جودو جهت پیشبرد اهداف فدراسیون تاکید کرد.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک، حمید سجادی صبح امروز پس از برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون جودو که در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد با ابراز تاسف از اینکه فدراسیون جودو چندین ماه به دلیل نبود رییس در حالت بلاتکلیفی بوده است، اظهار داشت: خوشبختانه امروز مجمع فدراسیون جودو به شکل منظم و با حضور پنج کاندیدا برگزار شد و در نهایت اعضای مجمع با اکثریت آرا علیرضا امینی را به عنوان رییس فدراسیون برگزید در این میان آنچه مهم است اینکه به منظور پیشبرد اهداف فدراسیون باید از نقطه نظرات و توان همه افراد متخصص بخصوص کاندیداها نهایت استفاده را برد.
وی با تاکید بر اینکه طبق قانون تنها افرادی می توانند در مجامع فدراسیون‌ها حضور داشته باشند که دعوتنامه شرکت در این مجمع را داشته باشند ، افزود: به هر حال نبادی فضا را به گونه ای ترسیم کرد که فضای کا با آرامش خاطر برای مسوولان فدراسیون فراهم نباشد. دستور کار مجمع امروز این بود که تنها اعضای مجمع در جلسه حضور داشته باشند البته پس از سخنرانی کاندیداها ، شرایط سهل تر شد و همه افراد می‌توانستند در مجمع حضور داشته باشند.
معاون سازمان تربیت بدنی با اشاره به برنامه محور بودن این سازمان و بررسی عملکرد و برنامه‌های فدراسیون‌های مختلف یادآور شد: هر گونه تغییر که در راس فدراسیون ها انجام شده برنامه محور بوده و صحبت هایی که در این خصوص از سوی برخی مطرح می شود کاملا بی اساس است و هدف اصلی ما ارتقا و رشد و توسعه ورزش کشور است و در این راه نقطه نظرت بدنه کارشناسی ورزش ملاک تصمیم گیری هاست.

۱۲ دی ۱۳۸۸ ۱۵:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.