سرمربی تیم ملی بزرگسالان: اردوها در 6 مرحله برگزار می شود،برای حضور پرقدرت در بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی

سرمربی تیم ملی بزرگسالان: اردوها در 6 مرحله برگزار می شود،برای حضور پرقدرت در بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی
اردوهای آمادگی ملی پوشان بزرگسالان وزنه برداری کشورمان، جهت حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی در6 مرحله برگزار می شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون وزنه برداری؛ محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان در خصوص اردوهای آماده سازی این تیم، برای حضور پرقدرت در بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی این چنین توضیح داد: اردوهای آمادگی ملی پوشان بزرگسالان وزنه برداری کشورمان، جهت حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی در 6مرحله برگزار می شود. بعد از اتمام رقابتهای قهرمانی بزرگسالان کشور در اهواز، نفرات اردونشین که در حدود 15 یا 16 وزنه بردار هستند را به نخستین مرحله اردو در آبادان دعوت می کنیم. این اردو از از 4 اسفندماه آغاز خواهد شد و تا 25 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: مرحله دوم اردوهای آماده سازی از 14 فروردین ماه تا 20 اردیبهشت ماه در کمپ تیم های ملی در تهران برگزار می شود. پس از آن بلافاصله تمرین سطح دریا از روز 21 اردیبهشت ماه استارت می خورد و تا 11 خرداد به طول خواهد انجامید. در این مرحله از اردو، یک رکوردگیری را برای شناخت نفرات اصلی و ذخیره در روز 9 خرداد برگزار می کنیم.

برخواه در مورد سه مرحله پایانی اردوهای تیم ملی بزرگسالان نیز خاطرنشان کرد: مرحله چهارم اردوهای تیم ملی، از 18 خردادماه تا 7 تیرماه در کمپ تیم های ملی تشکیل می شود.سپس مرحله پنجم اردوها 8 تا 28 تیرماه تمرین سطح دریا است و سرانجام آخرین و ششمین مرحله نیز از 29 تیر آغاز خواهد شد و تا زمان اعزام به بازی های آسیایی، اردونشینان در تهران، تمرین خود را ادامه می دهند.

هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 18 آگوست 2018 میلادی ( 27 مردادماه سال 1397) در جاکارتا اندونزی برگزار می‌شود.

۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ۱۳:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.