دیدار دبیر کل کبدی آسیا با رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک

دیدار دبیر کل کبدی آسیا با رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک
محمد سرور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا ضمن حضور در کمیته ملی المپیک،با رئیس و دبیرکل کمیته دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این دیدار که با حضوردکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک،مهندس شهنازی دبیر کل کمیته، محمد سرور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا،دکتر اورسجی رئیس فدراسیون کبدی و اعضای هیات رئیسه آن در محل کمیته برگزار شد دکتر صالحی امیری ضمن خیر مقدم به دبیرکل کبدی آسیا ابراز داشت:خوشبختانه در خصوص حمایت های شما جهت رشد و توسعه کبدی در کشور ایران مسئولان فدراسیون توضیحاتی را ارائه کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.شناخت خوبی از مردم و کشور پاکستان دارم مردمانی با تنوع فرهنگی گوناگون که ارتباط خوبی نیز با ملت ایران دارند.
وی ادامه داد:با نگاهی به صحبتهای شما و پتانسیلی که در این رشته ورزشی وجود دارد و همچنین نگاه بلند نظرانه ای که برای رشد و تعالی کبدی دارید باید گفت بدون تردید کبدی جایگاه خود را در بین کشورهای دیگر یافته و حتی می تواند با توجه به دربرگیری یکی از رشته های مدعی ورود به بازیهای المپیک باشد و کمیته ملی المپیک نیز حمایت خود را از برنامه های فدراسیون کبدی ادامه خواهد داد.
سپس محمد سرور دبیر کل کنفدراسیون کبدی آسیا ضمن خوشحالی از سفر مجدد به ایران ابراز داشت:من سالها در ایران زندگی کرده و در واقع الفبای رشد و توسعه کبدی را در ایران بعنوان مربی من آغاز کردم ولی هنوز هم جا برای رشد و توسعه دارد چرا که از پتانسیل بالایی برخودارید.
دبیر کل کنفدراسیون کبدی آسیا تصریح کرد:ایران در حال حاضر یکی از سه قدرت برتر کبدی جهان بوده و این رشته در بین دیگر کشورهای آسیایی و جهانی بسرعت در حال رشد است و کشورها همگام با دیگر قدرتهای جهانی در حال افزایش توانمندی خود هستند.
سرور تصریح کرد:از زحمات کمیته ملی المپیک در توجه به کبدی تشکر می کنم چرا که همواره مسئولین این فدراسیون چه در گذشته و در حال حاضر تاکید داشته اند که از حمایتهای کمیته برخوردار بودند و این رشته برای ادامه روند رو به رشد خود نیاز به کمک فدراسیون آسیا و کمیته ملی المپیک دارد که ما حمایت فدراسیون آسیایی را تضمین می کنیم و امیدواریم به همان اندازه هم کمیته ملی المپیک همچون گذشته نگاه حمایت آمیزی از این فدراسیون داشته باشد.
در ادامه شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک تصریح کرد:بنده هم به شخصه خوشحالم از اینکه آقای سرور به تهران سفر کردند و سالیان سال است که شما را می شناسم  چرا که از دوستان بین المللی ورزشی ما بوده وهموراه حامی کبدی ایران بوده اید و انتظار دارم در حد توان مانع یکه تازی و اعمال قدرت برخی کشورها در این رشته شوید و مطمئن باشید کمیته ملی المپیک حمایت همه جانبه ای از این رشته خواهد داشت.
در خاتمه اورسجی رئیس فدراسیون کبدی بعد از معرفی اعضای هیات رئیسه خود به ارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت فعلی و گذشته کبدی پرداخته  به برنامه های فدراسیون کبدی در آینده اشاره داشت.
وی تصریح کرد:تمام هدف ما حضور قدرتمندانه در رقابتهای بین المللی است و از این پس تنها هدفمان مدال نیست بلکه فقط حضور در فینال را نشانه رفته ایم و در بازیهای آسیایی پیش رو نیز با تمام قدرت به میدان خواهیم رفت.
 

۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ۱۴:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.