ضمن تجلیل از اعضای سابق هیات اجرایی؛شهنازی سخنگوی کمیته ملی المپیک و هیات اجرایی شد

ضمن تجلیل از اعضای سابق هیات اجرایی؛شهنازی سخنگوی کمیته ملی المپیک و هیات اجرایی شد
نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ظهر امروز برگزار و در خاتمه طی مراسمی از اعضای سابق هیات اجرایی کمیته(1392 الی 1396) با اهدا لوح تقدیر و یادبود، تجلیل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در نشست امروز هیات اجرایی با اجماع کامل شاهرخ شهنازی دبیر کل، بعنوان سخنگوی کمیته ملی المپیک و هیات اجرایی انتخاب شد.
شاهرخ شهنازی در خصوص نشست امروز ابراز داشت: نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با ریاست جناب آقای دکتر صالحی امیری برگزار و در خاتمه طی مراسمی  به پاس قدرشناسی با اهدا لوح از زحمات و تلاشهای اعضای سابق هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تقدیر و تشکر بعمل آمد چرا که این عزیزان به نوبه خود در مدت زمان حضورشان در هیات اجرایی کمیته،زحمات زیادی را متقبل شده اند.
سخنگوی هیات اجرایی و کمیته ملی المپیک ابراز داشت:همچنین مقرر شد روسای فدراسیونها طی برنامه ریزی به عمل آمده، نشست هایی را با مسئولین کمیته داشته و ضمن ارائه برنامه های خود برای سال 97 و تعیین بودجه، برنامه های بلند مدت خود را برای دیگر بازیهای قاره ای و جهانی سالهای آینده، از جمله المپیک 2020 ارائه دهند.
دبیر کل کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد:همچنین موضوع بعدی که مورد بررسی قرار گرفت استفاده از ظرفیت های اجرایی مدیران ارشد دولتی برای کمک و حمایت از فدراسیون ها در رابطه با اجرای برنامه ها و فعالیت های کمیته ملی المپیک می باشد که در واقع هدف ما حمایت نهادها و دستگاه های مختلف کشور از ورزش می باشد.
شاهرخ شهنازی در خاتمه تصریح کرد:از جمله مباحث دیگر مطرح شده در نشست امروز هیات اجرایی،فعال کردن و راه اندازی کمیسیون های مختلف کمیته ملی المپیک می باشد که نقش مهم مشورتی برای هیات اجرایی دارند و مقرر شد تا اعضای هیات اجرایی اگر پیشنهادات و نقطه نظراتی در این خصوص دارند در نشست بعدی ارائه دهند.

 

۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ۱۷:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.