در دیدار اعضای هیات رئیسه فدراسیون کونگفو با دبیر کل کمیته ملی المپیک مطرح شد؛قول افشار زاده برای کمک به جهانی شدن کونگفو ایرانی

در دیدار اعضای هیات رئیسه فدراسیون کونگفو با دبیر کل کمیته ملی المپیک مطرح شد؛قول افشار زاده برای کمک به جهانی شدن  کونگفو ایرانی
افشارزاده از ارسال دعوت نامه تشکیل فدراسیون کونگ فو به کمیته های المپیک جهان خبرداد.

در جلسه اعضای هیأت رئیسه فدراسیون کونگ فو با دبیر کل کمیته ملی المپیک تصمیمات نهایی برای جهانی شدن این رشته رزمی  اتخاذ شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این جلسه که پنجشنبه در محل آکادمی کمیته ملی المپیک برقرار بود بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک در راستای جهانی شدن رشته کونگ فو اعلام کرد : نامه ای به همین منظور برای تمام کمیته های ملی المپیک ارسال خواهد شد تا در راستای تأسیس فدراسیون کونگ فو در اقصی نقاط جهان اقدام شود.
 افشارزاده تصریح کرد : از این پس درتمام رویدادهای جهانی و بین المللی که ایران حضور یابد برای معرفی کونگ فو و در نهایت تأسیس فدراسیون این رشته پکیجی نوشتاری و تصویری به مسئولین و اهالی ورزش کشورهای مختلف تقدیم می شود.
 در این جلسه که به توصیه سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی در جهت بررسی راهکارها و عملیاتی کردن آن برگزار شد راهکارهای رشد و توسعه این رشته در سطح جهان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا با همکاری کمیته ملی المپیک بطور جدی این برنامه پیگیری و به نتیجه لازم برسد.
 دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان از حمایت کمیته ملی المپیک در این امر یاد کرد و افزود این کمیته هر آنچه که در توان داشته باشد در راستای رشد و توسعه این رشته با منشاء ایرانی به کار خواهد بست و از رئیس فدراسیون کونگ فو و دست اندرکاران این رشته خواست تا فعالیت دو چندانی را در خصوص اجرایی شدن برنامه های تدوین شده در دستور کار قرار دهند.  

۱۲ دی ۱۳۸۸ ۱۰:۱۸

نظر مخاطبان

سهیل
۱۳۹۱/۰۵/۲۳
5
0
1

خیلی ممنون از اینکه رسیدگی میکنید خسته نباشید.فکرشو بکن کونگ فو المپیکی بشه وااااااااااااااااای چی میشه مطمئنم رشته موفقی تو المپیک باشه.


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.