تور جهانی والیبال ساحلی کیش؛ ثبت نام 67 تیم از 30 کشور جهان

تور جهانی  والیبال ساحلی کیش؛ ثبت نام 67 تیم از 30 کشور جهان
در حالی که سه روز دیگر به پایان مهلت ثبت نام تور جهانی سه ستاره کیش باقی مانده است، تعداد تیم های شرکت کننده در این رقابت ها به 67 تیم از 30 کشور جهان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، سومین دوره مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی به میزبانی جمهوری اسلامی ایران از سه شنبه یکم تا شنبه پنجم اسفندماه به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

تعداد تیم های داوطلب شرکت در این رقابت ها تا صبح امروز (چهارشبنه) به 67 تیم از 30 کشور جهان رسید و تنها سه روز دیگر از مهلت ثبت نام باقی مانده است.

قرار است دو تیم دیگر ایران نیز در این رقابت ها ثبت نام کنند که این تیم ها شامل بازیکنان رده سنی جوانان و نوجوانان خواهند بود.

ایران و اتریش (شش تیم)، اوکراین و آمریکا (پنج تیم)، سوئیس، ایتالیا و آلمان (چهار تیم)، چین، هلند، لهستان (سه تیم) کانادا، فرانسه، لتونی و ترکیه (دو تیم)، آرژانتین، بلاروس، کرواسی، دانمارک، جمهوری چک، استونی، فنلاند، اندونزی، نروژ، روسیه، اسکاتلند، صربستان، اسلوونی، سوئد، آفریقایی جنوبی و ونزوئلا 67 تیم ثبت نام کننده در تور جهانی کیش هستند.

در جدول اصلی تور جهانی 24 تیم و در جدول مقدماتی 36 تیم حضور خواهند داشت که تیم های شرکت کننده بر اساس رده بندی جهانی در دو جدول قرار می گیرند.

۲۷ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.