برای حضور در مسابقات تنیس قهرمانی سطح 2 آسیا – ویتنام؛3 تنیسور ایرانی به تیم غرب آسیا ملحق شدند

برای حضور در مسابقات تنیس قهرمانی سطح 2 آسیا – ویتنام؛3 تنیسور ایرانی به تیم غرب آسیا ملحق شدند
نمایندگان نوجوان کشورمان جواز حضور در تیم تنیس غرب آسیا را کسب کردند.‌

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون تنیس: در حالی رقابت های تنیس زیر 13 سال غرب آسیا در جزیره کیش به پایان رسید که نمایندگان کشورمان علاوه بر کسب عنوان قهرمانی ، جواز حضور در تیم غرب آسیا را بدست آوردند.
در پایان این رقابت ها و در بخش پسران ، یونس طلاور و آریو جوادی از ایران ، تایم عزمه از سوریه و فدی بیدان از لبنان و در بخش دختران مشکات الزهراء صفی از ایران و ماریا بردی از لبنان به عنوان نمایندگان تیم غرب آسیا معرفی شدند.
به این ترتیب با معرفی نفرات برتر تیم غرب آسیا ، این تیم به همراه تنیسورهایی از کشورهای بنگلادش، بوتان ، برونئی، کامبوج ، کره جنوبی، قرقیزستان، لائوس، ماکائو، مالدیو، مغولستان، میانمار، پاکستان، سنگاپور ، ترکمنستان، تاجیکستان و ویتنام در مسابقات قهرمانی سطح 2 آسیا رده سنی زیر 14 سال شرکت می کند.
این رقابت ها از 18 لغایت 29 دی ماه به میزبانی هوشی مینه ویتنام برگزار می شود و برترینها جواز حضور در رقابت های سطح یک آسیا را کسب می کنند.
یاد آور می شود: سرمربیگری تیم غرب آسیا بر عهده سید امیر برقعی ( مدیر توسعه تنیس غرب آسیا و آسیای میانه ) از ایران است و فدی بیدان از لبنان و شهرزاد شیخ صراف از ایران به عنوان مربی تیم غرب آسیا را در این رقابت ها همراهی می کنند.

۶ دی ۱۳۹۶ ۱۰:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.