دوشنبه، آغاز رقابت مردان جوان بر شیاپ‌چانگ قهرمانی کشور امید

دوشنبه، آغاز رقابت مردان جوان بر شیاپ‌چانگ قهرمانی کشور امید
مسابقات قهرمانی کشور امید (جوانان) در گروه مردان از صبح فردا (دوشنبه) به مدت دو روز در مجموعه ورزشی "شهید بهشتی" مشهد برگزار می‌شود تا برترین های این دوره از رقابت ها مشخص و معرفی شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور امید در گروه مردان با حضور 207 تکواندوکار از 29 استان در قالب 30 تیم به مدت دو روز و به میزبانی هیات تکواندو خراسان رضوی در مجموعه ورزشی "شهید بهشتی" مشهد برگزار خواهد شد.
این رقابت ها در اوزان فرد (54-، 63-، 74- و 87- کیلوگرم) فردا (دوشنبه – 27 آذرماه) و مبارزات اوزان زوج (58-، 68-، 80- و 87+ کیلوگرم) روز سه شنبه – 28 آذرماه پیگیری خواهد شد.
همچنین با همکاری کمیته فرهنگی رقابت‌هایی ویژه قاریان تکواندوکار (صوت و لحن از جزء‌های اول و دوم قرآن کریم) در روز دوم مسابقات برگزار می‌شود که از هر استان تنها یک نماینده می تواند در این مسابقات شرکت کند (یک تکواندوکار از ترکیب اصلی تیم یا یک نماینده خارج از ترکیب تیم که کمربند دان یک داشته باشد).
گفتنی است؛ در پایان نخستین دوره این رقابت ها تکواندوکاران تهران با کسب 5 مدال طلا، یک برنز و 73 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستادند، هوگوپوشان مازندرانی با کسب 3 مدال طلا، 2 برنز و 53 امتیاز نایب قهرمان شدند و تیم قزوین نیز با دو مدال نقره، یک برنز و 32 امتیاز سوم شد.


۲۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.