از سوی سخنگوی کمیسیون ورزشکاران؛6 نماینده ورزشکاران برای حضور در مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک معرفی شد

از سوی سخنگوی کمیسیون ورزشکاران؛6 نماینده ورزشکاران برای حضور در مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک معرفی شد
کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک 6 نماینده خود را برای حضور در مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک که 25 دی ماه برگزار می شود را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛آرش میر اسماعیلی سخنگوی کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک ضمن اعلام این خبر ابراز داشت: نظر به اهمیت معرفی 6 نمانیده کمیسیون ورزشکاران برای حضور در مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک سومین نشست کمیسیون صبح امروز برگزار شد که طی آن با اکثریت آرا آقایان حمید سوریان،هادی ساعی،کیانوش رستمی و یوسف کرمی و با توجه اینکه در اساسنامه کمیسیون قید شده از 6 نماینده معرفی شده حتما می بایست دو نماینده از بانوان باشند، خانمها الهه احمدی و زهرا نعمتی انتخاب تا در نهایت همه این عزیزان بعنوان 6 نماینده کمیسیون ورزشکاران برای حضور در مجمع انتخابی کمیته ملی المپیک معرفی شوند.
وی ادامه داد:در ادامه نشست با اکثریت آرا  آقای هادی ساعی بعنوان نماینده کمیسیون ورزشکاران برای حضور در جلسات هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به اعضای مجمع معرفی می شود.
میر اسماعیلی در ادامه تصریح کرد:همچنین از سوی کمیسون ورزشکاران ضایعه تلخ درگذشت کوهنوردان کشورمان را به خانواده ورزش کشور بخصوص جامعه کوهنوردان و خانواده محترم این عزیزان  تسلیت گفته و برای بازماندگان آنها آرزوی صبر و بردباری دارد.

۱۹ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.