سامانه ثبت آسیب ورزشی راه اندازی شد

سامانه ثبت آسیب ورزشی راه اندازی شد
دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی از آغاز به کار سامانه ثبت آسیب ورزشی خبر داد و گفت:این سامانه ابتدا به صورت پایلوت در استان البرز به بهره برداری رسید و به تدریج در سراسر کشور اجرایی می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  پایگاه خبری- تحلیل پزشکی ورزشی ایران، دکتر تورج ملک محمدی افزود: به دنبال تاکید  دکتر داورزنی معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و همچنین ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر برنامه ریزی برای راه اندازی مرکز پایش سلامت ورزشکاران ، سامانه ثبت آسیب ورزشی به عنوان نخستین گام در این مسیر به بهره برداری رسید و پزشکان و امدادگران هیات پزشکی ورزشی استان البرز طی یک نشست آموزشی با چگونگی استفاده از این سامانه آشنا شدند.
دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی افزود: با راه اندازی کامل این سامانه در سطح کشور ، پزشکان و مسئولان ورزش با توجه به سطوح مدیریتی به صورت آنلاین در جریان سلامت ورزشکاران قرار می گیرند.
دکتر ملک محمدی با قدردانی از کلیه  عوامل راه اندازی این سامانه بویژه هیات پزشکی ورزشی البرز، خاطر نشان کرد: طبیعی است که به دنبال بهره برداری آزمایشی از این سامانه و شناسایی هرچه دقیق تر نقاط ضعف و قوت ، اقدامات لازم برای راه اندازی مرکز پایش سلامت ورزشکاران با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.

۱۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۵:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.