رقابت های کوراش قهرمانی جهان ؛3 نقره و 2 برنز حاصل تلاش کوراش کاران کشورمان

رقابت های کوراش قهرمانی جهان ؛3 نقره و 2 برنز حاصل تلاش کوراش کاران کشورمان
نمایندگان کوراش کشورمان موفق یه کسب 5نشان رنگارنگ از دهمین دوره رقابنهای قهرماتی جهان شدند.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به  نقل از سایت  فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، دهمین دوره رقابتهای قهرمانی بزرگسالان کوراش جهان در شرایطی امروز سک شنبه 12آذر ماه در شهر استانبول کشور ترکیه به پایان رسید که که کوراش کاران کشورمان موفق به کسب 3نشان نقره و 2برنز شدند.
 
بر اساس این گزارش جعفر پهلوانی در وزن به اضافه 100کیلوگرم در گام نخست حریفی از آفریقای جنوبی را شکست داد و در ادامه نماینده اکراین را از پیش رو برداشت و در ادامه حریف یونانی را مغلوب کرد و با قبول شکست در فینال، به نشان نقره دست یافت.
 
قنبرعلی قنبری نماینده وزن منهای 60کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست نماینده تاجیکستان را از پیش رو برداشت و با پیروزی برابر حریف ازبک به نیمه نهایی رسید.، وی با پیروزی برابر کوراش کار ترکمن فینالیست شد و با قبول شکست مقابل نماینده ازبک ها به نشان نقره دست یافت.
 
در جدول وزن منهای 90 کیلوگرم حامد رشیدی پس از استراحت در دور نخست حریفی از رومانی را با شکست بدرقه کرد و در ادامه نماینده عراق را از پیش رو برداشت و با پیروزی برابر نماینده کشور کره جنوبی فینالیست شد و یا قبول شکست در فینال نقره پوش شد.
 
مجتبی زمانی دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از پیروزی برابر حریفی از ترکیه با قبول شکست برابر نماینده ازبکها به نشان برنز دست یافت.
 
در وزن منهای 66 کیلوگرم بهزاد وحدانی در گام نخست نماینده ازبکها را از پیش رو برداشت و با پیروزی برابر نماینده کره جنوبی به نیمه نهایی رسید، وی در ادامه باقبول شکست مقابل حریفی از قزاقستان صاحب گردن آویز برنز شد.
 
مصطفی دلیریان دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از پیروزی برابر حریفانی از افغانستان وعراق با شکست مقابل حریفی از ازبک از دور رقابتها کنار رفت.
 
در وزن منهای 73 کیلوگرم امید تیزتک در دور نخست مقابل حریفی از ترکمن شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت و الیاس پاکدل در دورنخست مقابل حریفی از ترکمن شکست خورد و حذف شد.
 
در وزن منهای 81 کیلوگرم مصطفی اسکندری پس از پیروزی برابر نمایندگان اوکراین و هند با قبول شکست برابر حریفی از ترکمنستان حذف شد و الیاس علی اکبری پس از کسب دو پیروزی برابر نمایندگان آفریقای جنوبی و ترکمنستان با قبول شکست برابر حریفی از ازبکستان از دور رقابتها کنار رفت.
 
در وزن منهای 100کیلوگرممجتبی نیک بین در دور نخست حریفی ترکیه ای خود را از پیش رو برداشت و در ادامه با قبول شکست برابر نماینده ازبکها از رسیدن به مدال بازماند و احمد جفاکش پس از استراحت در دور نخست باقبول شکست برابر حریف ترکمن خود از گردونه رقابتها کنار رفت.
۱۳ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.