مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان:کیانوش رستمی نقره گرفت/ میری در جایگاه هفتم ایستاد

مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان:کیانوش رستمی نقره گرفت/ میری در جایگاه هفتم ایستاد
در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان، کیانوش رستمی در حرکت یکضرب با مهار وزنه ۱۷۴ کیلویی به مدال نقره رسید و علی میری با مهار وزنه ۱۵۵ کیلوگرم در جایگاه هفتم قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک وبه نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ ششمین روز از رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان به میزبانی شهر آناهیم در ایالت کالیفرنیای آمریکا، با حضور کیانوش رستمی و علی میری دو ملی پوش وزنه برداری کشورمان در رقابت گروه A دسته ۸۵ کیلوگرم همراه بود.

برهمین اساس ملی پوشان ۸۵ کیلویی وزنه برداری کشورمان از ساعت ۲۳:۳۰ شب با حریفانی از داویدزه از گرجستان، جردن از فرانسه، مندز شیلی، مسیج لهستان، پیزالتو از ایتالیا، دانگ کره جنوبی، یاماماتو از ژاپن، تام از یونان و مورنو از کلمبیا مقابله کردند.

در این وزن علیمف از ازبکستان یکی از حریفان سر سخت گروه A دسته ۸۵ کیلوگرم از ابتدا به روی صحنه مسابقه حضور پیدا نکرد و در جدول به صورت انصراف اعلام شد.

علی میری ابتدا دو مرتبه وزنه ۱۵۵ کیلوگرم را مهار نکرد ولی در مرتبه سوم موفق به مهار این وزنه شد تا در جدول مسابقه این وزن باقی بماندو با ثبت این وزنه در حرکت یکضرب در جایگاه هفتم جای گرفت.

کیانوش رستمی ابتدا وزنه ۱۷۰ کیلویی را بالای سر برد ولی در مرتب دوم وزنه ۱۷۴ کیلوگرم را مهار نکرد ولی برای سومین مرتبه این وزنه را مهار کرد تا باثبت وزنه ۱۷۴ کیلوگرم، مدال نقره را از آن خود کرد.

پرز مندز از شیلی با مهار وزنه ۱۷۵ کیلویی مدال طلای حرکت یکضرب را به خود اختصاص داد.

آنونیوپزالتو از ایتالیا وزنه ۱۶۲ کیلوگرم را زودتر از وزنه برداران دیگر بالابرد و در جایگاه سوم ایستاد.
 

۱۳ آذر ۱۳۹۶ ۰۷:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.