رییس انجمن سپک تاکرا : تیم ملی مردان ایران برای نخستین بار در سری برتر رقابتهای جهانی شرکت می کند

رییس انجمن سپک تاکرا : تیم ملی مردان ایران برای نخستین بار در سری برتر رقابتهای جهانی شرکت می کند
رییس انجمن سپک تاکرا با تاکید بر اینکه تیم ملی کشورمان در سری " برتر" مسابقات جهانی حضور دارد ، گفت : تیم ملی سپک تاکرای ایران برای نخستین بار قرار است در رقابتهای جهانی تایلند شرکت کند و طبعا ملی پوشان ما می توانند با رقابت با تیم های بزرگ و مطرح دنیا ، درسهای گرانبهایی بیاموزند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی؛سهراب آزاد اضافه کرد : تیم های مقتدری همانند تایلند ، کره جنوبی ، فیلی پین ، ویتنام ، میانمار ، اندونزی و مالزی در رقابتهای جهانی بانکوک حضور خواهند داشت و جدال با چنین تیم هایی که در عرصه جهان حرف نخست را می زنند ، برای ما آموزنده خواهد بود.
وی افزود: هدف ما این است که تیم ملی مردان کشورمان در رقابتهای سری برتر جهانی ، بر دانش و تجارب خود بیافزاید تا در صورت حضور احتمالی در بازیهای آسیایی جاکارتا ، آماده پیکار با رقبای قدر باشد .
سهراب آزاد در ادامه اظهار داشت : تیم ملی آقایان با 30 بازیکن کار خود را بطور جدی آغاز کرد و قرار است از 15 با زیکن حاضر ، 12 ملی پوش به همراه یک سرمربی و یک مربی را به تایلند ببریم . البته آخرین مرحله اردوی تیم ملی آقایان در قزوین برگزار می شود تا نفرات نهایی مشخص شوند .
در خصوص تیم ملی بانوان نیز باید بگویم که این تیم در " سید دو " جهانی شرکت می کند و هم اکنون ملی پوشان در اراک حضور دارند که در نهایت پنج بازیکن به همراه یک سرمربی و یک مربی را به تایلند اعزام خواهیم کرد . ضمن اینکه دو داور آقا و دو داور خانم نیز به بانکوک خواهند رفت تا مسابقات جهانی تایلند را قضاوت کنند و این برای سپک تاکرای کشورمان حائز اهمیت است .
ر ییس انجمن سپک تاکرا تصریح کرد : تیم ملی آقایان در مسابقات جهانی تایلند در بخش های دبل – رگو – تیم ایوئنت و هوپ تاکرا و تیم بانوان در دبل - رگو و هوپ تاکرا با رقبا پیکار خواهند کرد .
همچنین فدراسیون جهانی سپک تاکرا از محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی و رییس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیای میانه ، بنده به عنوان نایب رییس فدراسیون جهانی وکنفدراسیون آسیا ، علی فولادی دبیرکنفدراسیون سپک تاکرای اسیای میانه و خانم یلدا قاسمی عضو کمیته بانوان فدراسیون جهانی سپک تاکرا دعوت بعمل آورده تا در اجلاس جهانی این رشته که در خلال برگزاری مسابقات جهانی در تایلند برگزار می شود حضور یابیم .
وی در پایان گفت : ملی پوشان و هیات همراه روز 17 آذرماه جاری راهی بانکوک می شوند و مسابقات جهانی از تاریخ 20 تا 25 آذرماه جاری در بانکوک برگزار خواهد شد.

۱۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۵:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.