دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی:ورزشکاران باید با صرف کمترین هزینه و زمان خدمات ما را دریافت کنند

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی:ورزشکاران باید با صرف کمترین هزینه و زمان خدمات ما را دریافت کنند
دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی حمایت از هیات های استانی را از جمله سیاست های این فدراسیون بر شمرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت خبری پزشکی ورزشی ایران، دکتر تورج ملک محمدی در مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان قزوین که با حضور عباس علایی مقدم، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد، از عملکرد هیات پزشکی ورزشی استان قزوین ابراز رضایت کرد و گفت: بر اساس بررسی های کمی  و کیفی صورت گرفته هیات پزشکی ورزشی این استان پیشرفت بزرگی داشته و در اکثریت کمیته ها امتیاز عالی کسب کرده است و در مجموع در بین استان های گروه دوم، در جمع پنج استان برتر قرار گرفته است.
وی افزود: امیدواریم با کمک های اداره کل ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون خدمت رسانی بسیار بیشتری برای ورزشکارای استان داشته باشیم ، چرا که استان قزوین یکی از استان ورزش خیز است و هیات پزشکی ورزشی باید این نکته مهم را مد نظر داشته باشد.
دکتر ملک محمدی خاطرنشان کرد: تمرکززدایی و تقویت هیات های استانی از جمله سیاست های فدراسیون پزشکی ورزشی است چرا که معتقدیم ورزشکاران با صرف کمترین زمان و هزینه باید خدمات پزشکی ورزشی را در نقاط مختلف کشور دریافت کنند.
در این مجمع دکتر سعید اسکوئی با کسب اکثریت آراء به عنوان رئیس هیات پزشکی ورزشی استان قزوین برای یک دوره چهارساله انتخاب شد.

۸ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.