بی باک: جوانان جواب اعتماد کادرفنی را دادند

بی باک: جوانان جواب اعتماد کادرفنی را دادند
سرمربی تیم ملی تکواندو مردان گفت: بچه‌ها در مسابقات انتخابی گرنداِسلم مبارزات سخت و سنگینی را پشت سر گذاشتند و خدا را شکر نمایندگان کشورمان توانستند در این رقابت‌ها خوش بدرخشند و جواب اعتماد کادرفنی را بدهند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات "گرند اِسلم" تکواندو اواخر سال جاری میلادی با حضور برترین های تکواندو جهان در دو گروه مردان و زنان در 4 وزن المپیکی به میزبانی شهر "ووشی" چین برگزار می‌شود. تیم‌ملی مردان تکواندو کشورمان که پیش از این دو سهمیه (فرزان عاشورزاده و سجاد مردانی) حضور در این رقابت‌ها را بدست آورده بود در مسابقات کسب سهمیه نیز 3 سهمیه دیگر به اندوخته‌هایش اضافه کرد تا با 5 نماینده در این رقابت‌ها شرکت کند البته هنوز فرصت کسب یک سهمیه دیگر برای آرمین هادی‌پور باقی است.
مهدی بی باک سرمربی تیم‌ملی تکواندو کشورمان در خصوص این رقابت‌ها گفت: مسابقات انتخابی گرنداِسلم از سطح فنی بالایی برخوردار بود و هر تکواندوکار درهر مرحله مبارزات سخت و سنگینی را پشت سر می‌گذاشت. خدا را شکر در این رقابت‌‌ها نشان دادیم تیم در وزن اول و دوم المپیکی از پتانسیل بالایی برخوردار است و به نوعی در این وزن دستمان خالی نیست اما در دو وزن دیگر هنوز باید کار کرد و انشاا... در اوزان 80- و 80+ کیلوگرم نیز بازیکنان خوب و آینده دار را به تیم تزریق خواهیم کرد.
وی افزود: بچه‌ها در این رویداد خوش درخشیدند و با توجه به عملکردی که از آنها انتظار می‌رفت توانستند پاسخ اعتماد کادرفنی را به خوبی بدهند. متاسفانه در دو مبارزه ناداورای نتیجه را تغییر داد. در دیدار هادیان با نماینده مغولستان داور بدون هیچ دلیلی امتیازات را پاک کرد و اخطاری که در ثانیه آخر به او داده شد نیز بازی را به راند طلایی کشید و این در حالی بود که هادیان برنده مطلق میدان بود. همچنین دو اخطار اشتباهی که داور در مبارزه خدابخشی داد باعث شد این هوگوپوش نتیجه را با یک امتیاز واگذار کند.
بی باک اینطور ادامه داد: احمد محمدی دیگر نماینده کشورمان نیز از آینده‌داران تکواندو ایران است که متاسفانه با توجه به اینکه در شرایط ایده‌آل وجود نداشت نتوانست نتیجه مطلوبی بگیرد اما در آینده و با بدست آوردن آمادگی لازم می‌تواند در رقابت‌ها نتیجه خوبی کسب کند. بهزاد ایلخانی نیز که از قهرمانان و ورزشکاران خوش اخلاق کشورمان هستند با درخواست خودش و موافقت سازمان تیم‌های ملی به همراه تیم اعزام شد، تمرینات بهزاد بصورت شخصی پیگیری شد و متاسفانه در این مسابقات نتوانست شایستگی هایش را به نمایش بگذارد.
سرمربی تیم‌ملی تکواندو کشورمان با ابراز رضایت از عملکردان شاگردانش در این رقابت‌ها تصریح کرد: خدا را شکر بچه‌ها عملکرد خوبی داشتند و توانستیم بازخورد خوبی از شرکت در مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم بگیریم. همچنین سه سهمیه دیگر به اندوخته‌هایمان اضافه شد و انشاالله آرمین نیز در فاینال گرندپری بتواند سهمیه حضور در این رقابت‌ها را بدست آورد تا ایران با 6 نماینده در این رقابت‌ها شرکت کند.
وی در ادامه به مسابقات فاینال گرندپری 2017 اشاره کرد و افزود: این دوره از رقابت‌ها از 11 آذرماه و طی دو روز برگزار می‌شود و 4 هوگوپوش ایران با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتند برای حضور در این میدان به آمادگی مطلوبی رسیده‌اند. امیدوارم در این رویداد توانایی‌های خود را به رخ حریفانشان بکشند تا در این سه وزن علاوه بر کسب امتیاز مدال‌های خوشرنگی را برای کشورمان بدست آوریم.
بی باک خاطرنشان ساخت: فرصت 25 روزه‌ای را برای حضور در اختیار داشتیم و این شرایطی است که برای تمامی تیم‌های دنیا حاکم است، به دلیل فواصل زمانی کوتاه همه تکواندوکاران با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند و با توجه به خستگی و ضعف بدنی که برای تکواندوکاران به وجود می‌آید بسیاری از مدال آوران نمی‌‌توانند در مرحله بعدی مدال خود را تکرار کنند اما بچه‌ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و امیدوارم در این دوره خوش بدرخشند.
سرمربی تیم‌ملی تکواندو کشورمان در پایان افزود: خدا را شکر ما در این مدت توانستیم علاوه بر ارتقا رنکینگ تکواندوکاران جایگاه برخی از آنها را در جدول حفظ نماییم. انشاالله همواره دعای خیر تمام مردم و جامعه بزرگ تکواندو بدرقه راه تیم‌ملی باشد تابهترین نتایج را کسب کنیم.


۸ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.