مربی بدنساز تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان: نتایج تست‌های اردوی اول فرنگی کاران راضی‌کننده بود

مربی بدنساز تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان:   نتایج تست‌های اردوی اول  فرنگی کاران راضی‌کننده بود
محمدجواد دیلمی پس از پایان اولین اردوی آمادگی تیم کشتی فرنگی نوجوانان گفت: نتایج تست‌ها نشان داد که نفرات دعوت شده به اردو تا 70 درصد به استانداردهای لازم که یک فرنگی‌کار با استعداد باید داشته باشد نزدیک شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛مربی بدنساز تیم کشتی فرنگی نوجوانان در این رابطه اظهار کرد: از مجموع تست‌هایی که از همه‌ی فرنگی کاران حاضر در اردو گرفتیم یک عدد بدست آوردیم که این عدد نشان داد که این فرنگی‌کاران تا 70 درصد به استانداردهای لازمی که یک فرنگی‌کار با استعداد باید داشته باشد نزدیک هستند.
دیلمی ادامه داد: تنها مشکل آن‌ها ضعف بسیار زیاد در قدرت بدنی است که سعی داریم این نقص را  در اردوهای بعدی مرتفع کنیم، ما برای هریک از فرنگی‌کاران یک پرونده تشکیل دادیم و مطابق نقاط ضعف و قوت آن‌ها به هریک برنامه سه ماهه‌ای را ارائه کردیم تا آن‌ها روی آن کار کنند. کسانی که دیگر در اردوهای بعدی نیستند تا مسابقات انتخابی تیم ملی فرصت دارند که با این برنامه شانس مجددی برای دعوت شدن به اردوها پیدا کنند.
وی افزود: کسانی نیز که به اردوی بعدی دعوت می‌شوند باید در این مدت با این برنامه کار کرده باشند چراکه در غیر اینصورت از برنامه‌های اردوی بعدی ما عقب خواهند ماند.
دیلمی با بیان اینکه فرنگی‌کاران نوجوان حاضر در اردو در اردوی دوم بیشتر بر روی تمرینات قدرتی متمرکز خواهند شد تصریح کرد: ما در اردوی بعدی تمرینات قدرتی را ادامه می‌دهیم و از تمرینات سبک پلی‌متریک هم استفاده خواهیم کرد، به مرور زمان نیز تمرینات سرعتی را چاشنی کار خواهیم کرد تا هرچه سریعتر فرنگی‌کاران ما به استانداردهای لازم برسند.
مربی بدنساز تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری از فرنگی‌کاران نوجوان تا قبل از دعوت شدن به اردو حداکثر 3 جلسه در هفته تمرین داشتند، برخی از آن‌ها در همان اردوی اول طاقت فشار تمرینات زیاد را نداشتند و اردو را ترک کردند. نفراتی که به اردوی بعدی دعوت می‌شوند مطمئنا باید خود را برای تمرینات سنگین آماده کنند، به هرحال کسی که مدال جهانی و یا آسیایی می‌خواهد باید در روز 4 تا 5 ساعت تمرین مرتب داشته باشد.
 

۸ دی ۱۳۸۸ ۱۲:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.