در ادامه جلسات بازیهای آسیایی اندونزی 2018؛نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون های رزمی و تنیس روی میز برگزار شد

در ادامه جلسات بازیهای آسیایی اندونزی 2018؛نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون های رزمی و تنیس روی میز برگزار شد
در ادامه نشست های هماهنگی فدراسیونهای اعزامی به بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا،نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون های تنیس روی میز و رزمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این نشست ها که بطور مجزا با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک،اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی،خانم اسلامیان مدیر واحد بین الملل کمیته،نماینده حراست،طبا طبایی نماینده وزارت ورزش و جوانان،مهرداد قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز،خانم کیوانی نائب رئیس بانوان،نظری دبیر فدراسیون و حسنی از فدراسیون تنیس روی میز و علیرضا امینی نائب رئیس فدراسیون رزمی ،شاد نیا دبیر فدراسیون،عباسعلی اکبری رئیس سامبو و همایون خرم رئیس پنچاک سیلات از فدراسیون رزمی حضور داشتند.
در نشست مسئولان فدراسیون تنیس روی میزکیومرث هاشمی ضمن اشاره به برخی تغییرات پی در پی قوانین رقابتها از سوی میزبان و سختی های حضور ورزشکاران در سه شهر مختلف که مصافت بسیاری هم با یکدیگر دارند ابراز داشت:طی جلساتی که در ستاد هماهنگی داشته ایم در این باره صحبتها لازم شده و شکر خدا هماهنگی خوبی بین کمیته و وزارت ورزش وجود دارد و هدف از برگزاری چنین نشستهایی هاهنگی بیشتر برای حضور قدرتمندانه در این رقابتها است.
رئیس کمیته ملی المپیک ادادمه داد:هدف ما اعزام کاروان کیفی به این رقابتها است لذا امیدواریم در این نشست ها بتوانیم ضمن برآورده کردن نیازهای فدراسیونها هماهنگی مناسبی جهت اعزام تیمها داشته باشیم البته دغدغه خاطر مالی،ریاست محترم فدراسیون نیز قابل تامل است و بزودی در این باره اقدامات لازم از سوی کمیته و وزارت ورزش صورت خواهد گرفته تا مشکلات مالی فدراسیون ها هم بر طرف گردد.
سپس اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی ابراز داشت:خوشبختانه در این مدت تنیس روی میز به شرایط مطلوب و خوبی رسیده و امیدوارم این روند تا بازیهای آسیایی جاکارتا ادامه داشته باشد.
خانم اسلامیان نیز اشاره ای به ماد ه های تنیس روی میز در بازیهای جاکاراتا پرداخته و توضیحاتی نیز در خصوص نحوه کسب سهمیه المپیک نوجوانان بوینس آیرس ارائه کردند.
در ادامه قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز نیز ضمن اشاره به برنامه های در دست اجرای فدراسیون ابراز داشت:خوشبختانه به کمک کادر فنی و کمیته فنی برنامه جامع و کاملی را برای حضور قدرتمندانه در بازیهای آسیایی در نظر گرفتیم و اگر بتوانیم تمامی آنها را با  حمایتهای وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اجرا کنیم،قطعا در بازیهای آسیایی شانس مدال بخصوص در بخش مردان خواهیم داشت.
قارداشی خاطر نشان کرد:در بخش بانوان بخصوص جهت  پشتوانه سازی اقدامات خوبی انجام داده و سرمایه گذاری خوبی کرده ایم که قطعا در بازیهای المپیک نوجوانان و المپیک توکیو ثمرات آنرا خواهیم دید.
در خاتمه طباطبایی نماینده وزارت ورزش و جوانان نیز تصریح کرد:تمام هم و غم وزارت ورزش و جوانان اینست که ورزشکاران ایرانی با تمام قدرت راهی بازیهای آسیایی شوند و به همین دلیل از تمامی فدراسیونها خواهشمندیم نفرات خوبی را راهی این رقابتها کنند.
بعد از خاتمه نشست تنیس روی میز جلسه مسئولان فدراسیون رزمی برگزار شد که در ابتدا هاشمی ضمن اشاره به حضور برخی رشته های رزمی در این رقابتها گفت:بدون تردید وقتی کشور میزبان نگاه ویژه ای بر روی حضور برخی رشته ها در این بازیها دارد برای کسب مدال است که در پنچاک سیلات در بخش مردان 9 ماده و زنان 7 ماده ورزشکار حضور خواهند داشت ولی هنوز میزبان اطلاعات دقیقی در خصوص محل و نحوه برگزاری این رقابتها نداده است در سامبو هم باید دید این عزیزان بعد از حضور در رقابتهای تدارکاتی چقدر شانس کسب مدال در این بازیها دارند تا تصمیم گیری نهایی در این باره صورت پذیرید ولی به هر حال نگاه ما حمایتی است.
در ادامه علیرضا امینی نائب رئیس فدراسیون رزمی ابراز داشت:ما در بخش کاتای پنچاک سیلات شرایط سختی با توجه به حضور قدرتهای آسیایی شرقی برای کسب مدال داریم ولی در بخش مبارزه قطعا در سنگین وزن بر روی سکو خواهیم رفت ولی شانس مدل آوری در دو رشته پنچاک سیلات و سامبو را بعد از رقابتهای تست ایونت  اعلام خواهیم کرد.
 



۵ آذر ۱۳۹۶ ۰۹:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.