جهت حضور در المپیک زمستانی 2018 کره جنوبی؛اردونشینان تیم ملی اسکی صحرانوردی دختران تست دادند

جهت حضور در المپیک زمستانی 2018 کره جنوبی؛اردونشینان تیم ملی اسکی صحرانوردی دختران تست دادند
بانوان اردونشین تیم ملی اسکی صحرانوردی تست آمادگی جسمانی دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، اعضای تیم ملی اسکی صحرانوردی بانوان که تمرینات آماده سازی خود را جهت حضور در المپیک زمستانی کره جنوبی اوایل تیرماه 1396 آغاز کرده اند، صبح امروز و برای دومین بار طی سه ماه گذشته در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
تمرینات آماده سازی تیم ملی اسکی صحرانوردی بانوان که موفق به کسب یک سهمیه حضور در المپیک زمستانی شده اند، در پیست بین المللی شمشک پیگیری می شود که این تمرینات به دو بخش عمومی ( هوازی و بدنسازی ) و تخصصی ( رول اسکی ) اختصاص دارد.
لازم به ذکر است اعضای تیم ملی اسکی صحرانوردی که طی روزهای هفتم لغایت هشتم آبان ماه در تورنمنت رول اسکی تهران که جزو تقویم فدراسیون جهانی این رشته ورزشی می باشد شرکت کردند، آذرماه سال جاری جهت برپایی اردویی تدارکاتی و برگزاری چند مسابقه دوستانه عازم کشور ترکیه خواهند شد.
گفتنی است در ادامه و پس از بازگشت از ترکیه، اعضای این تیم در مسابقات لیگ سراسری کشور شرکت خواهند کرد و پس از پایان این رقابتها در تاریخ 20 بهمن 1396، برترین ورزشکار تیم ملی اسکی صحرانوردی به کره جنوبی اعزام خواهد شد.
اردونشینان تیم ملی اسکی صحرانوردی بانوان که صبح امروز در آزمونهای آمادگی جسمانی حضور یافتند را خانم ها: سمانه بیرامی باهر، ساحل تیر و طلیعه سادات قاسمی.
شایان ذکر است بازیهای المپیک زمستانی 2018 اواخر بهمن ماه سال جاری و به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.