در ادامه جلسات بازیهای آسیایی جاکارتا 2018؛نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون شمشیر بازی برگزار شد

در ادامه جلسات بازیهای آسیایی جاکارتا 2018؛نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون شمشیر بازی برگزار شد
در ادامه نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون های ورزشی کشورمان جهت حضور در بازیهای آسیای جاکارتا 2018 صبح امروز نشست مسئولان کمیته با مسئولان و کادر فنی فدراسیون شمشیر بازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این نشست که با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک،اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی،طباطبایی نماینده وزارت ورزش و جوانان،خانم اسلامیان رئیس امور بین الملل کمیته،نماینده حراست کمیته ملی المپیک،دکتر باقر زاده رییس فدراسیون شمشیربازی،پیمان فخری دبیرفدراسیون و اعضای کادر فنی تیم ملی شمشیر بازی برگزار شده بود کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ابراز داشت:برگزاری بازیهای آسیایی 2018 در سه شهراندونزی که مسافت زیادی هم با یکدیگر دارند قطعا نمی تواند همچون بازیهای آسیایی اینچئون و گوانگجو متمرکز باشد به همین دلیل با برگزاری چنین نشستهایی سعی داریم ضمن آشنایی با روند آماده سازی تیمها،هماهنگی های لازم و بدون دغدغه ای برای حضور در این رقابتها را فراهم آوریم.
وی ادامه داد:شمشیربازی طی سالهای اخیر به روند رو به رشد خود ادامه داده و انصافا در این مدت آرامش خوبی بر این رشته حاکم بود و به امید خدا در بازیهای آسیایی جاکارتا شاهد ادامه این روند موفقیت آمیز خواهیم بود.
سپس اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت برتیمهای ملی عنوان داشت:متاسفانه میزبان و کمیته برگزارکننده بازیهای آسیایی بارها قوانین و ماده های ورزشی را تغییر داده که البته در شمشیر بازی این مشکل وجود ندارد و  با کادر فنی با تجربه ای که در شمشیر بازی می بینیم و زحمات مسئولین آن قطعا نتایج بهتری خواهند گرفت.
سپس خانم اسلامیان مسئول واحد بین الملل کمیته ضمن اشاره به نحوه برگزاری رقابتهای شمشیر بازی در جاکاتار در 12 ماده عنوان داشت که برای بازیهای المپیک نوجوانان 2018 نیز رقابتهای انتخابی آن در دو مرحله می باشد که 3 دختر و 3 پسر می توانند سهمیه کسب کنند.
در خاتمه دکتر باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیر بازی اظهار داشت:به رغم مشکلات مالی بخوبی توانستیم فدراسیون را اداره و همواره تیم ملی خوبی را راهی رقابتهای برون مرزی کنیم  و امیدوارم بچه ها با تلاش کادر فنی بتوانند این روند را تا بازیهای آسیایی جاکارتا ادامه داده و حتی در فینال کره ای را شکست دهند.
وی ادامه داد:پیش بینی می کنیم در بخش سابر حداقل بتوانیم سه مدال کسب کنیم که تلاش ما بر اینست که یکی از این مدال ها طلا باشد.
دکتر طباطبایی نیز ابراز داشت:وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در کنار هم تمام تلاششان اینست که کاروانی آماده راهی بازیهای آسیایی اندونزی کنند و وزارت ورزش و جوانان حمایت همه جانبه ای برای حضور قدرتمندانه فدراسیون ها در این رقابتها خواهد داشت.



۲۹ آبان ۱۳۹۶ ۱۳:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.