10 عکس قابل ملاحظه سال 2009 در محافل ورزشی؛از اشکهای رئیس جمهور برزیل و فدررتا خطای هند تیری هانری وشکار خفاش در زمین بسکتبال

10 عکس قابل ملاحظه سال 2009 در محافل ورزشی؛از اشکهای رئیس جمهور برزیل و فدررتا خطای هند تیری هانری وشکار خفاش در زمین بسکتبال
در رسانه های ورزش جهان در سال 2009 میلادی 10 عکس بیش از دیگر عکسهای ورزشی مورد توجه مخاطبین و رسانه ها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرگزاری شین هوا در میان مسابقات متعدد ورزشی جهان در سال 2009 و مناسبتهای  مربوط به ورزش 10 عکس بیش از دیگر عکسها مورد توجه قرار گرفت که در این میان می توان  گریه های داسیلوا رئیس جمهور برزیل به دلیل کسب آرای لازم میزبانی این کشور برای المپیک 2016 و خطای هند تری هانری را متمایز تر از دیگران دانست که در متن زیر برای هر یک از عکسهای فوق توضیحی ارائه شده است.


نخستین عکس به مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان، در تاریخ 16 اوت "اوسین بولت"  بر می گردد که در آن ورزشکار جامائیکایی با تابلو ثبت رکورد خود بعد از مسابقات عکس گرفته است.
در عکس دوم شاهد گریه "لولا دا سیلوا" رئیس جمهور برزیل بعد از کسب میزبانی کشورش برای برگزاری بازی های المپیک 2016  هستیم که در دوم  اکتبر 2009 و در نشست کپنهاگ صورت گرفت.
عکس خطای هند بازیکن فرانسوی را دیگر همه میدانند  چرا که تیم ملی فوتبال فرانسه به کمک خطای هند "تیری هانری" در تاریخ 18 نوامبر و در وقت اضافه مقابل ایرلند موفق به کسب پیروزی برای حضور در جام جهانی فوتبال 2010 در آفریقای جنوبی شد.
در عکس بعدی چهره خندان "رافائل نادال" و اشک های "راجر فدرر" دیدنی است چرا که در تاریخ یک فوریه، نادال و فدرر نشان پیروزی را طی مراسمی به ترتیب به دست گرفتند.
خودکشی دروازه بان آلمانی هم حادثه تلخی بود که در 10  نوامبر اتفاق افتاد، مراسم ادای احترام به "رابرت اینک" دروازه بان آلمانی  در تاریخ 15 نوامبر استادیوم هانوفر برگزار شد.
 در عکس جالب بعدی هم "امانوئل دیوید گینوبیلی" بازیکن بسکتبال از باشگاه "سان آنتونیو اسپیورس" در تاریخ 18 نوامبر در حین انجام مسابقه از زمین بازی یک خفاش پرتاب شده از سوی تماشاگران را برداشت تا زیر دست و پا له نشود.
اما عکس جالب بعدی پلیس مسلحی را نشان می دهد که از یک استادیوم به دلیل برگزاری مسابقات بدمینتون قهرمانی جهان در هند که در تاریخ 9 اوت برگزار می شد محافظت می کند.
 اگر چه بازیها المپیک زمستانی  2010 در ونکور کانادا برگزار می شود ولی به هنگام حرکت مشعل از کشور یونان به سمت کشور میزبان یک خرس قطبی هم بطور نمادین حضور داشت تا مشخص شود این مشعل برای بازیهای زمستانی بوده و در این بین خرس قطبی که سمبل قطب شمال است ارجحیت دارد.
دو عکس بعدی هم متعلق به مسابقات پاتیناژ هنری قهرمانی جهان، و شنای قهرمانی جهان می باشد.

۸ دی ۱۳۸۸ ۱۰:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.