هفتاد و سومین نشست هیات اجرایی برگزار شد؛مجمع عمومی و انتخاباتی کمیته ملی المپیک 25 دیماه برگزار می شود/ نوروزی رئیس کمیسیون پزشکی کمیته شد

هفتاد و سومین نشست هیات اجرایی برگزار شد؛مجمع عمومی و انتخاباتی کمیته ملی المپیک 25 دیماه برگزار می شود/ نوروزی رئیس کمیسیون پزشکی کمیته شد
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در هفتاد و سومین نشست خود 25 دیماه را برای زمان برگزاری مجمع عمومی و انتخاباتی کمیته ملی المپیک مشخص کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ هفتاد و سومین نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز در حالی برگزار شد که انتخاب زمان برگزاری چهل و پنجمین مجمع عمومی این کمیته مهمترین دستور جلسه آن بود.
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با توجه به اتمام زمان دوره چهار ساله مدیریت اعضای هیات اجرایی، تاریخ دوشنبه 25 دیماه را جهت برگزاری مجمع عمومی و انتخاباتی این کمیته و بمنظور انتخاب اعضای جدید هیات اجرایی مشخص کردند.
موضوع بعدی که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت موضوع انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک بود که شهنازی دبیر کل کمیته و رئیس ستاد نظارت بر انتخابات توضیحات کاملی را از روند ثبت نام تا برگزاری، برای اعضای هیات اجرایی ارائه داد.
اعضای هیات اجرایی نیز پس از استماع گزارش دبیر کل ضمن تبریک به افراد منتخب از مسئولین برگزاری انتخابات، ورزشکارانی که در رای گیری شرکت کردند و همچنین فدراسیونهایی که در این انتخابات هماهنگی و همکاری لازم را داشتند تقدیر و تشکر کردند.
دستور جلسه پایانی نشست امروز اعضای هیات اجرایی نیز انتخاب رئیس جدید کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک بود که در همین راستا اعضای هیات اجرایی ضمن قدردانی از فعالیت ها و زحمات سرکار خانم دکتر ترکان، دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی را بعنوان رئیس جدید این کمیسیون انتخاب و معرفی کردند.

۲۰ آبان ۱۳۹۶ ۰۹:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.