به رغم بوجود آمدن برخی درگیریها در شهر ریودو ژانیرو؛تاکید رئیس فعلی و سابق IOC در میزبانی مطلوب برزیلیهابرای بازیها المپیک 2016

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، سامارانش در مصاحبه با روزنامه Terra اظهار داشت که بدون هیچ شکی ریو دو ژانیرو با عملکردی عالی میزبان یکی از بهترین بازیهای المپیک خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ وی ادامه داد: با توجه به اینکه المپیک 2016 اولین المپیک در آمریکای جنوبی است واقعه ای مهیج خواهد بود . انتخاب ریو دو ژانیرو یک انتخاب راهبردی از سوی کمیته بین المللی المپیک بود که فرصت بسیار مناسبی را برای برزیل فراهم کرده است.
بر اساس این گزارش، ژاک روگ رئیس کمیته بین المللی المپیک نیز در همین رابطه طی گفتگو با روزنامه اسپانیایی El pais اظهار داشت که علی رغم درگیریهایی که در این کشور وجود دارد ریو دوو ژانیرو با ساخت واماکن و امکانات لازم به موقع برای برگزاری المپیک 2016 آماده خواهد شد . برگزاری مسابقات جام جهانی 2014 در برزیل به این کشور در بازیهای المپیک کمک خواهد کرد.
گفتنی است، برزیل به شکل غیر قابل باوری در حال رشد و توسعه می باشد و بانک جهانی برآورد کرده است که برزیل در سال 2025 پنجمین قدرت اقتصادی جهان خواهد بود.


۸ دی ۱۳۸۸ ۰۹:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.