دکتر نوروزی :تمرکززدایی یکی از سیاست های اصلی فدراسیون پزشکی ورزشی است

دکتر نوروزی :تمرکززدایی یکی از سیاست های اصلی فدراسیون پزشکی ورزشی است
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی حامی ورزش قهرمانی و سلامت همگانی است، گفت:هرچند فدراسیون پزشکی ورزشی، فدراسیونی مدال آور نیست ولی در تمامی مدال آوری ها نقش مهمی دارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی استان کرمان که ظهر روز چهارشنبه برگزار شد، با اشاره به طرح یکساله شدن کارت عضویت کمیته خدمات درمانی افزود: رضایتمندی ورزشکار و اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی پناهگاهی برای دریافت خدمات ورزشکاران آسیب دیده باشد، از دلایل اصلی اجرایی شدن این طرح بوده است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های صورت گرفته در هیأت پزشکی ورزشی استان، از تلاش های صورت گرفته در این زمینه قدردانی کرد.

وی خاطرنشان کرد:توجه جدی به شهرستان ها و تمرکززدایی یکی از سیاست های اصلی فدراسیون پزشکی ورزشی است.

دکتر نوروزی در خصوص مبارزه با دوپینگ، بحث آموزش را یکی از ارکان اساسی دانست و تاکید کرد: این آموزش ازخانواده ها و مدارس باید آغاز شود تا جامعه ای عاری از دوپینگ داشته باشیم.

همچنین دکتر محمد تقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش استان کرمان، گفت: یکی از هیأت هایی که دغدغه های زیادی دارد ولی با حساب و کتاب، بینش علمی و برنامه ریزی و آینده نگری به جلو گام بر می دارد، هیأت پزشکی ورزشی است.

امیری خراسانی با بیان اینکه موضوع نظارت بر باشگاه های ورزشی با جدیت در حال پیگیری است، یادآور شد:‌با پیگیری‌های صورت گرفته، کمیته تخلفات باشگاهی را مجدد راه انداختیم و هیات پزشکی به جدیت وارد شده است و  بازرسی‌ها را انجام می‌دهد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: با همفکری و همراهی استانداری و نیروی انتظامی باشگاه ها متخلف پس از طی شدن پروسه قانونی پلمپ می شوند.

 در این مجمع دکتر حسین جمالیزاده رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در سال گذشته و ۶ ماهه نخست سال جاری پرداخت و گفت: هیأت پزشکی ورزشی استان سعی کرده است با بهره مندی از تمامی امکانات رضایتمندی جامعه ورزشی استان را از بعد ارائه خدمات بالا ببرد.

وی با اشاره به رضایتمندی ورزشکاران بخصوص در بحث درمان و ارائه خدمات درمانی و همچنین طرح یکساله شدن عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی، این رضایتمندی را ناشی از تلاش و پیگیری های دکتر نوروزی و مجموعه فدراسیون پزشکی ورزشی دانست.

دکتر جمالیزاده همچنین در زمینه همکاری با کاروان ورزشی کرمانیان دربازی های آسیایی و پارآسیایی۲۰۱۸ قول مساعد داد و گفت: هیأت پزشکی ورزشی استان در تمامی زمینه های پزشکی ورزشی از جمله درمان، توانبخشی، تغذیه و روانشناسی آماده ارائه خدمات مطلوب به این کاروان می باشد تا سهم کوچکی در افتخار آفرینی آنان داشته باشد.

۱۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۵:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.