عنوان سومی تیم ملی مردان و زنان شطرنج ایران در مسابقات تیمی هند

عنوان سومی تیم ملی مردان و زنان شطرنج ایران در مسابقات تیمی هند
در پایان رقابتهای قهرمانی شطرنج تیمی آسیا، تیم های ملی مردان و بانوان ایران پس از تیم های هند و ویتنام به مقام سوم آسیا دست یافتند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛مسابقات قهرمانی شطرنج تیمی بزرگسالان آسیا با حضور تیم های هندوستان، بنگلادش، اندونزی، مغولستان، نپال، سنگاپور، سریلانکا، ویتنام، ایران و یمن در شهر کلکته هندوستان به پایان رسید.

در دور آخر این مسابقات تیم مردان ایران با پیروزی های استادان بزرگ احسان قائم مقامی و مرتضی محجوب و تساوی های استاد بزرگ الشن مرادی ابدی و استاد بین المللی همایون توفیقی در برابر تیم دوم کشور میزبان به پیروزی رسید.

تیم مردان ایران با این پیروزی 11 امتیازی شد و به همراه ویتنام پس از تیم هند که با 14 امتیاز قهرمان شد مشترکاً در مکان دوم قرار گرفت و با احتساب پوئن شکنی به مقام سوم آسیا دست یافت.

تیم بانوان کشورمان نیز با پیروزی های استادان بزرگ بانوان آتوسا پورکاشیان، شادی پریدر و استاد فیده بانوان ساراسادات خادم الشریعه و تنها یک باخت استاد بین المللی بانوان شایسته قادرپور با نتیجه 3 بر 1 از سد تیم دوم کشور میزبان گذشت و با 9 امتیاز پس از تیم های هند و ویتنام 13 و 10 امتیازی در مکان سوم مسابقات قرار گرفت.

لازم به ذکر است، مسابقات قهرمانی تیمی آسیا در دو جدول مجزا برگزار شد.

۷ دی ۱۳۸۸ ۱۴:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.