فروش آنلاین بلیت های بازیهای المپیک زمستانی پیونگ چانگ آغاز شد

فروش آنلاین بلیت های بازیهای المپیک زمستانی پیونگ چانگ آغاز شد
مسوولان برگزاری بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018 ضمن رونمایی از طراحی جدید بلیت های این مسابقات فروش آنلاین با استفاده از کارت اعتباری را برای تشویق مردم جهت خرید این بلیت ها آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛فروش بلیت های جدید با کارت اعتباری برای اولین بار از امروز آغاز می شود، تا شاید بدین شکل کره ای ها به خرید آنها رغبت نشان دهند. پس از آنکه در طراحی اولیه بلیت ها از "عکس گرافیک" برای طراحی رشته های ورزشی به همراه دانه های برف که با الفبای کره ای طراحی شده بود استفاده شد، مسوولان بازیها طرح های جدید را به بازار عرضه کردند. این بلیت ها فقط برای فروش آنلاین هستند.

برای فروش بلیت این مسابقات سه مکان در نظر گرفته شده است. همچنین در طراحی آنها استفاده از بارکد، هولوگرام و نام خریدار قید می شود تا امنیت فروش بلیت ها ارتقا یابد. برای اولین بار در تاریخ نیز "موبایل بلیت" برای برخی از سازمان ها در نظر گرفته شده است.

براساس آمارهای منتشر شده استقبال چندانی تاکنون از این مسابقات نشده است. کمتر از 2 درصد از کره ای ها بلیت بازیهای پارالمپیک را خریداری کرده اند و 20 درصد نیز بلیت رقابتهای المپیک. مسوولان برگزاری بازیهای پیونگ چانگ امیدوارند که بتوانند به طرق مختلف مردم را به خرید بلیت این بازیها ترغیب کنند.

۱۰ آبان ۱۳۹۶ ۰۹:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.