رقابت های جام باشگاههای آسیا ؛مکوندی در دسته 85 کیلوگرم طلایی شد/طاهری چهارم شد

رقابت های جام باشگاههای آسیا ؛مکوندی در دسته 85 کیلوگرم طلایی شد/طاهری چهارم شد
رقابتهای وزنه برداری جام باشگاههای آسیا و آسیا کاپ در دسته 85 کیلوگرم برگزار شد و در نهایت مکوندی به 4 مدال طلا و یک نشان برنز در این دو جام دست یافت، طاهری دیگر نماینده مناطق نفت خیز جنوب خوزستان در جایگاه ششم آسیا کاپ و مقام چهارم جام باشگاههای آسیا قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون وزنه برداری؛ سومین روز از رقابتهای وزنه برداری باشگاههای آسیا و آسیا کاپ امروز (سه شنبه 9 آبان ماه) در وزن 85 کیلوگرم با حضور 11 شرکت کننده در شهر یانگو کره جنوبی برگزار شد.علی مکوندی و افشین طاهری نمایندگان کشورمان از تیم مناطق نفت خیز جنوب خوزستان در دو جام باشگاههای آسیا و آسیا کاپ شرکت کردند و در نهایت مکوندی با مجموع 345 کیلوگرم به 4 مدال طلا و یک برنز دست یافت و طاهری با مجموع 313 کیلوگرم در جایگاه ششم ایستاد.

علی مکوندی؛ حرکت یکضرب با ثبت رکورد 146 کیلوگرم در جایگاه چهارم آسیا کاپ ایستاد و به مدال برنز جام باشگاههای آسیا دست یافت. در حرکت دوضرب وزنه 199 کیلوگرم را مهار کرد و در مجموع با حدنصاب 345 کیلوگرم به 4 نشان دیگر طلا در رقابتهای جام باشگاههای آسیا و آسیا کاپ رسید. وی در رقابتهای جام باشگاههای آسیا دو مدال طلا (حرکت دوضرب و مجموع) و یک برنز (حرکت یکضرب) را به خود اختصاص داد و در در رقابتهای آسیا کاپ دو مدال طلای (حرکت دوضرب و مجموع) را  گرفت.
افشین طاهری در یکضرب وزنه 142 را مهار کرد و پنجم شد، در حرکت دوضرب وزنه 171 کیلویی را بالای سر برد تا ششم شود و در نهایت با مجموع 313 کیلوگرم در جایگاه ششم آسیا کاپ جای گرفت و در جام باشگاههای آسیا به مقام چهارم دست یافت.

"اوساروف" و "نبی اف" هر دو از ازبکستان به ترتیب با مجموع 344 و 337 کیلوگرم دوم و سوم شدند.
۹ آبان ۱۳۹۶ ۲۰:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.