سرمربی تیم ملی فرنگی پس از اتمام اولین اردو کشتی گیران :حتی در تعطیلات هم تمرینات خود را رها نکنید

سرمربی تیم ملی فرنگی پس از اتمام اولین اردو کشتی گیران :حتی در تعطیلات هم تمرینات خود را رها نکنید
اولین اردوی آمادگی تیم کشتی فرنگی نوجوانان که خود را برای بازیهای المپیک نوجوانان در سنگاپور آماده می کنند هفته‌ی گذشته به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک خلیل رشید محمدزاده سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان در پایان نخستین اردوی آمادگی تیم کشتی فرنگی نوجوانان گفت: در پایان اردوی اول 15 نفر را از لیست خود خط زدیم تا از اردوی دوم با 31 نفر کار خود را دنبال کنیم خوشبختانه در اردوی اول به دلیل وجود امکانات بسیار خوب در باشگاه ورزشی مجموعه‌ی برق تهران توانستیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم ضمن اینکه تست‌های خوبی نیز از تمامی نفرات حاضر در اردو گرفته شد.
وی ادامه داد: مجموعه‌ی این نفرات و پاسخی که از تست‌ها بدست آوردیم به ما این امکان را داد تا برای اردوی دوم خود در مجموع 31 نفر را حفظ کنیم و سایر فرنگی‌کاران دعوت شده را با دادن یک برنامه‌ی تمرینی مناسب راهی شهرهای خودشان کنیم.
وی افزود: در ابتدای اردوی بعد از تمامی فرنگی‌کاران دعوت شده به اردو تست آمادگی جسمانی و قدرت بدنی خواهیم گرفت و هرکس که ضعیف باشد مشخص است که به برنامه‌هایی که به او داده شده است توجهی نکرده است.
محمدزاده با بیان اینکه هرکس در اردوی بعد مشخص شود که توجهی به برنامه‌های تمرینی خود نداشته است از اردو حذف خواهد شد تصریح کرد: فرنگی‌کاران باید یاد بگیرند که حتما نباید در اردو باشند تا تمرین کنند، آن‌ها باید یاد بگیرند که در شهرهای خود و در ایامی که اردوها تعطیل است نیز باید به تمرینات خود ادامه دهند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در پایان خاطرنشان کردک مربیانی که به اردوی اول دعوت شده بودند در این مدت با نحوه‌ی تمرینات تیم‌های ملی آشنا شدند، هدف ما از دعوت مربیان سازنده به اردوهای تیم ملی نوجوانان این است تا آن‌ها را با نوع تمرینات تیم ملی آشنا کنیم. با نظر فدراسیون برای اردوی بعد درنظر داریم تا تعداد دیگری از مربیان را به اردو دعوت کنیم. آن‌ها پس از بازگشت به شهرهای خود در نهایت باید بتوانند  بین 5 تا 10 درصد در تمرینات خود پیشرفت داشته باشند.

در پایان این اردو بنا به گفته‌ی کادر فنی 15 نفر از فرنگی‌کاران خط خوردند تا برای اردوی دوم 31 نفر به اردو دعوت شدند.
همچنین قرار است با پیشنهاد کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی، اردوی دوم تیم کشتی فرنگی نوجوانان از روز 19 دی ماه به مدت 14 روز در باشگاه ورزشی برق تهران برگزار شود.

۷ دی ۱۳۸۸ ۱۱:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.